Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu försöker jag finna ork för att ta mig till sängen. Vaknade sjuk i morse och känner mig så där härligt mör i varenda kroppsdel ;)

kl

Just nu sitter jag hemma hos min pappa (tack, kära grannar och tack, kära Kopparstadens "det är OK att folk skriker till 2 på natten om de har en annan kulturell bakgrund"-policy) och skickar ut förfrågningar om skolbesök. Något jävla konstruktivt ska det väl göras på den här dagen i alla fall.

kl

Just nu ligger jag i sängen med en snarkande hund bredvid och känner mig så otroligt lätt i kroppen, avslappnad. Kl 16 idag trodde vi alla att hon skulle somna in, istället är hon tillbaka hemma och blir bortskämd med en natt i sängen. :love:

Alltså gud ja snarkande hund. Ligger vaken och lider av oljudet. Lyckas inte lägga ut film från instagram här (var tvungen att fånga eländet på film) men kolla @frktornblom så fattar ni (och yes det låter ännu värre IRL :P )
Hejdå sömn ....

Senast ändrad av en moderator:

*knapp*

just nu funderar jag på om jag ska försöka "hänga" mera på detta forumet
och funderar lite på om jag verkligen vågar träffa killen från helgen igen :P

Lägg på ett antal decibel samt spontana fisar... Men ja hon är rätt söt för ehhh övrigt ;)

kl

Just nu fascineras jag över proportionerna denna episka trötthet har, och känner för att skjuta någon pga. 1. morgontrötthet och 2. det är så in i helvete kallt. Mvh aldrig varit så otaggad på att åka till Sthlm i hela mitt liv. Känns som om jag är på väg mot min egen avrättning som kommer att ske i samma sekund som jag kliver utanför dörren.

Just nu försöker jag hitta peppen att hoppa ut på krogen med kryckor ikväll. Det går sådär, kan man väl säga... Jaja, lite energidryck på det!

Kl

Just nu kollar jag på tv. Är trött eftersom jag inte fick så många timmars sömn inatt så lär sitta här ett tag.

kl

Just nu är jag på väg från Sthlm och dagens lyckade demonstration mot Ungdomsstyrelsen. Dock oklart om jag ska hånskratta eller fnysa åt medias rapporter om att "bråk uppstod" och "polisen fick hålla isär grupperna". Ehh nej, det som skedde var att vänsterextrema antidemokraterna tog sig fram och angrep en lugn manifestation, helt oprovocerat och för den delen obesvarat, och polisen var snabba med att ta fram hårdhandskarna och omhänderta dem. Det uppstod inga "bråk", vi angreps. Härlig partiskhet, TT.

Ingen större fara. Mitt största problem är att skitungen inte låter mig sjunga med i låtarna. "Nej mamma! Du får inte sjunga!" :mad:

*Kl*

Just nu äter jag och dottern kokt potatis med hemgjorda (av min mormor iofs, men ändå!) köttbullar och lingonsås. Synnerligen mumsigt :d Dessutom hjärntvättar jag henne med herrarnas slalom :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 127
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 458
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna