Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu försöker jag vakna till liv och är tacksam att vovvarna somnade om efter frukosten så jag kan vänta en liiiiten stund innan det är dags att gå ut i kylan.
Åhh... har också hästabstinens!! Har inte hälsat på pålle på en vecka och har inte ridit på flera månader
kl
just nu försöker jag lista ut hur jag ska få bort min tv-spelande bror från tvn så att jag kan se ponnyakuten. (hittils har det inte gått särskilt bra )
+saddi
Ni är varmt välkomna till södern Jag har tre hästar och inte riktigt tid att rida alla. Bara att sätta igång! (Två stycken går på lösdrift med fri tillgång på hö så det är inte ens nåt mockande och foderfixande till de två )
Just nu har jag nattat dottern, bytt glödlampa i utebelysningen på framsidan, fixat matlåda till imorgon och sorterat räkningar. Dags att duscha, torka håret och måla naglarna.
kl
Funderar på vad jag vill med livet egentligen, jobb, skola och barn. Vill inte plugga det jag pluggar, vill inte jobba med det jag jobbar. Helt perfekt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.