Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu sitter jag hemma med nytt plastgips efter en dag på sjukhuset och ser fram emot en utekväll. Taxi hem, wooo ;)

Du fick byta gips alltså? :bump:

*Kl*

Just nu vill jag komma på vad jag vill ha för tatuering på ryggen. Eller ja, lite av den lediga platsen på ryggen :p

Jepp! Nu har jag plastgips istället, en tredjedel av vikten :D Och fått klartecken att stödja så mycket som går sålänge det inte gör ont.
Taxi hem känns dock ändå som en bra idé ;)

*KL*

Just nu
# tittar jag på gårdagens aktuellt
# är jag lycklig över en fin sak som hände idag
# ska jag ta tag i att städa upp så golvet syns i sovrummet :o

Härligt! Bara att skaka rumpa hela natten nu då :D

*Kl*

Just nu kollar jag på TV och äter rostat bröd med mumsig leverpastej :d

Kl

Just nu pustar jag ut efter en lång kväll i varulvsleken!
Kollar på tv och tar det lugnt.

*Kl*

Just nu funderar jag på hur jag ska lägga upp min morgondag. Ska släppa ut hästarna, köpa foder, rida minst en men helst två hästar, hovslagarbesök på eftermiddagen och möjligen också köra zumba på gymmet vid 11. Det lär bli en del farande fram och tillbaka. Vill helst ha stallet klart inklusive ridningen innan zumban vid 11. Tidig morgon helt enkelt :D

Finns Varulvsleken fortfarande på sidan? :eek:
Eviiiiigheter sedan jag var med, trodde det dött ut på buke. :p

KL

Just nu försöker jag hitta energi att gå ut i "slutar-aldrig-snöa-vädret". :cautious:

*Kl*

Just nu fnissar jag lite åt min hund och min katt som har någon sorts mys-stund där hunden tvättar katten och katten snirklar sig runt hundens ben :p

Nejdå, vi spelar för fullt. Jobbigt som fan är det men roligt och underhållande med :D

kl

Just nu sitter jag på bussen, läser bok om statsvetenskap, lyssnar på Carolus Rex och hänger på Twitter och försöker låta bli att inte spy på Femen. Skabb.

Här har du någon som kan göra dig biosällskap någon gång! :)

KL

Just nu sitter jag i soffan, osminkad i blött hår och surfar på buke.. Men ska vara på en buss mot stan om 45 min? öhm... :D

Här har du någon som kan göra dig biosällskap någon gång! :)

KL

Just nu sitter jag i soffan, osminkad i blött hår och surfar på buke.. Men ska vara på en buss mot stan om 45 min? öhm... :D

Kom på att du kanske menade på jobbort. :p

KL

Öhm, sitter fortfarande i soffan men borstar tänderna. Vill inte gå ut i snön, kan det sluta någon gång? Kan skicka ner resten till LadyCoverGirl.. :sneaky:

Hej och hå vad pigg jag är idag då. "Ska åka taxi hem kan dricka allt, wooo!"
Mår bättre än jag förtjänar :D sjukt kul kväll!
Snygga signeringar på gipset också haha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
230
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 800
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 620
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka