Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu har jag precis bakat en kladdkaka :d
Väntar på att den ska svalna lite bara.
Å så tog jag en dusch medans den stod i ugnen och har slängt i en tvätt efter det, samt duschat tösen.

Åh, vad roligt det låter! Grattis!:)

Jag har haft lite samma känsla där som du beskrev på slutet idag, kommit på att nu läser jag för sjutton det jag vill så nu får jag rycka upp mig litet och ta vara på det!

//r

kl

Just nu sitter jag i soffan och undrar hur det är fysiskt möjligt att vara såhär trött. Tycker det kan bli tomt i köket så jag kan gå ut och hämta cola och dra igång ugnen. Orkar inte träffa folk (korridor). Och så försöker jag hitta en begagnad Samsung Galaxy s3 till okej pris.

kl

Just nu fascineras jag av hur djupt man kan älska ett band.
Jag älskar verkligen det där förbannade norska bandet och allt de gjort mer än någon och något annat på denna planet. Jisses.

Kan bara rekommendera alla att vill man sluta vara trött så ta en cola och sitt och uppdatera tradera-auktioner en gång i minuten :p

kl

Just nu har jag skrattat i en kvart åt att jag fått elva jävla raggmail efter att ett av mina blogginlägg publicerades på en mer vältrafikerad och tillika mansdominerad sida. Det är fan tufft att vara tjej alltså.

(Insätt lång, bitter rant om att jag dock inte är intresserad, och att den enda jag är intresserad av obviously inte är intresserad tillbaka, och att den enda jag möjligen skulle kunna bli intresserad av är ryss och bor i fuckings Ryssland.)

kl

Just nu har jag ont i huvudet och är hungrig men orkar inte gå till köket för att lösa något av problemen. I-landsproblem :o

Kan ju inte greppa något alls med min högerhand så det blir svårt att hålla i apelsinen och kniven samtidigt :cautious:

Men ska försöka skala med enhandsfattning :D

Vilja, min kära invalidkamrat :p jag skär apelsin, så kan du gå åt mig?

Just nu är jag löjligt glad över att jag återigen blir med smartphone imorgon. Woop! :D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
4 731
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 260
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka