Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu har jag precis pratat med sambon, om att förhållandet inte är speciellt bra längre. Han hade väl funderat på samma sak, men ledsen blev han ju såklart. Nu är han på jobbet och jag har snyftkalas här hemma. Fasen det är ju jag som vill att det blir slut, men det är såklart aldrig lätt att såra någon.

Styrkekram! Starkt och bra gjort, och stå på dig. Med tiden kommer ni båda garanterat få det mycket bättre på var sitt håll.

kl

Just nu spelar jag Far Cry 3 och försöker hämta mig efter att ha skrikit i panik och typ tryckt sönder kontrollen när jag blev attackerad av en haj. Är så äckligt äckligt rädd för allt vattenlevande att jag får panik även i spel. Urk.

Men du, det blir bättre! Självklart är det inte roligt men man måste gå igenom det tuffa för att få det bättre.

kl

Just nu har jag precis hängt upp en omgång tvätt..önskar vi hade en tvättmaskin i lägenheten men det får helt enkelt inte plats!

kl

Just nu spelar jag The Wolf Among Us (Ichabod din perversa jävel!) och mår baaaajs.
Kukinfluensa.

Sssch med dig ;)

Kl
<sport>
Just nu tittar jag på konståkningen och ser fram emot "mina" tjecker, Verner och Brezina :love:
</sport>

Tack, ja jag tror det blir bra i slutändan.
Bara vi löser vårdnaden av mini så.

Kethes: Ja och jag hoppas att han har hunnit smälta det lite när han kommer hem

Åh vad stark du är, Mirre :) Stor kram från mig! Hoppas allt löser sig smidigt från och med nu, även om det blir lite kämpigt ett tag rent emotionellt kanske.

Hur var den? Sådär "choklad mäktig"? Eller lite "lättare" som de andra smakerna? :p Älskar jordgubb & blåbär. :love:

Jag är nog inte så bra på att svara på den frågan eftersom jag aldrig skulle få för mig att befatta mig med glass/frozen yoghurt med fruktsmak :p God var den iaf och jag tyckte inte att den var särskilt mäktig. (Men jag klämmer å andra sidan med lätthet en B&J Half baked ensam. Och kan äta lite chips efteråt :p )

Sssch med dig ;)

Kl
<sport>
Just nu tittar jag på konståkningen och ser fram emot "mina" tjecker, Verner och Brezina :love:
</sport>

Kl

Just nu väntar jag på att mina små ska äta upp sin kvällsmat. Sen ska dom hoppa i säng och då tar jag min kvällsmat i lugn och ro. Blir framför tvn.

Hahaha ssch, enligt mobilen hade jag inte skickat inlägget! :p

Nu tycker jag de förhelvete kan sluta sända hockeyn från IGÅR och visa Brezina. Allvarligt talat.

Edit: Tackarrrr, vänligt av er viasat.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 451
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 495
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar