Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hej! Från den 30/9 är vi ägare av ett bostadshus. Förs räntekostnaderna in automatiskt i deklarationen eller är det något en måste...
Svar
3
· Visningar
444
Hemmet Hur gör man för att få varmare vatten i duschen? O_o Har bott i huset i 7 år och börjar lessna på att JAG inte får välja hur varmt...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Anders
·
Hemmet När man var liten ville man ju bara ha leksaker till födelsedagspresent och julklapp. Och jag trodde inte på folk när de sa att man bara...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 314
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag har ett gäng kristall, vin och champagneglas ståendes i ett vitrinskåp. De flesta är gamla ärvda glas som jag är väldigt rädd om. De...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Hemmet Även om jag inte skriver så är det en stort nöje att läsa så jag hoppas ni fortsätter här. :D
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Zoya
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
173 071
Senast: vallhund
·
Hemmet jag har inbyggda garderober med fasta hyllplan i trä i min lägenhet. Jag skulle vilja sätta in trådbackar som går att dra ut i stället...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Luff
·
Hemmet Ni som bor i lägenhet, hur stor månadskostnad har ni och vilket bolag? Har ni koll på hur stor förbrukning ni har? Jag bor i en tvåa...
2
Svar
20
· Visningar
1 523
Senast: Miao
·
Hemmet Haha, moderatorn får säga till snart om jag startar för många trådar, men sätter allt nu då i denna tråd i fortsättningen tänkte jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 127
Senast: Minett
·
Hemmet Är det jag som måste inse att jag är totalt inkompetent inom hemmabygg eller är det faktiskt ganska svårt att borra ett antal hål i...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 923
Hemmet En äldre bekant till mig har fått en vattenskada i sin bostadsrätt. Försäkringsbolaget anser att skicket i lägenheten är för dåligt för...
2
Svar
20
· Visningar
1 965
Senast: Ramona
·
Hemmet Hej! Jag har en halvfoderhäst som jag ska flytta till mig ev i sommar. Men tidigare i stallet har det varit grisar i boxarna så det är...
Svar
5
· Visningar
936
Hemmet Sedan i höstas har jag bara sophämtning var sjätte månad (ja, frivilligt ;)), vilket innebär att jag fått snäppa upp sopsorteringen ett...
2
Svar
27
· Visningar
1 943
Senast: Rosett
·
Hemmet Vi är eventuellt spekulanter på en gård men där behövs innerväggarna troligtvis tas ner och de reglar som finns inne i väggarna bytas...
2
Svar
22
· Visningar
2 659
Senast: Narcissa
·
Hemmet Tanken är att kontakta Hemverket för att ta tag i försäljningen av vårt hus. Huset kommer att läggas ut för under 400 000 kr, så det...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
20 571
Hemmet Ja, har ni nåt bra tips på var en kan streama skid-VM? Sitter på Teneriffa och hade bespetsat mig på att titta på lite skidor vid...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: inverterad
·
Hemmet Nyfiken fråga på hur er avloppslösning ser ut i dagsläget. Tycker ni det fungerar och om ni var tvungna att göra nytt vad tror ni att...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 077
Senast: Breaktown
·
Hemmet Jag är säkert inte den enda som varit på husvisning och himlat med ögonen när folk haft ett rum i lila, ett i blått och ett i orange...
Svar
10
· Visningar
3 911
Senast: ameo
·
Hemmet Tanken är att sätta in någon slags mer effektiv uppvärmning i vårt nya hus nu i vår/sommar. Det finns inget vattenburet system tyvärr...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: Oktiv
·
Hemmet Städtips önskas! Finns det något riktigt bra medel som man kan ha på diskbänken och i hoarna som inte resulterar i en "immig" och dassig...
Svar
16
· Visningar
17 911
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka