Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har matplatsen i mitt vardagsrum. För tillfället finns endast en taklampa där, ovanför soffbordet. Har en kottelampa där (kopia)...
Svar
12
· Visningar
2 371
Senast: Araminta
·
Hemmet Vi är inne på att köpa en större gård. Vi vill dock inte sälja vår gård innan vi har hittat någon annan eftersom vi inte vill riskera...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: warg
·
Hemmet Ni som har recliner/biofåtöljer, vad har ni för bord? Jag har haft ett stort vardagsrum med en tvåsitsrecliner utan bord och en vanlig...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: gillaj
·
Hemmet Vill man eller vill man inte ha ett soffbord med antingen glasskiva, eller med marmorskiva? Och varför inte, om inte? Vad är...
Svar
19
· Visningar
2 943
Senast: MM
·
Hemmet Var kan jag hitta en mjuk och luftig kudde som inte tappar "fluffet" efter ett par månader?! Jag sover oftast på sidan, gillar mjukare...
Svar
10
· Visningar
1 854
Hemmet Litet gammalt hus. Det frös förra vintern men inte förrän vintern i stort sett var över och då tinade rören när det blev plusgrader. Det...
2
Svar
22
· Visningar
3 483
Senast: Trissa
·
Hemmet Jag had såna persienner som sitter mellan glasen och alla har nu gett upp på ett eller annat sätt så jag tänker att det är dags att byta...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: niardasp
·
Hemmet Nu börjar det ju bli rätt friskt ute... Vad håller ni för innetemperatur då? Är den självvald eller vad värmesystemet har att erbjuda? ;)
2
Svar
39
· Visningar
1 707
Senast: Ramn
·
Hemmet Måste göra lite detektivarbete för att få fram färgkoden på våra köksluckor. De är från IKEA, men finns ej kvar i sortimentet. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: hvala
·
Hemmet Jag skulle vilja göra en enkel uppfräschning av köket och tänker bland annat på att byta ut nuvarande beslag/knoppar. Vad tror ni...
2
Svar
22
· Visningar
3 123
Hemmet Jag vill ha lite hjälp med vad jag ska tänka på nu. Har fått erbjudande om en lägenhet vilket blir mitt första egna boende. Är en...
Svar
11
· Visningar
1 315
Senast: MiniLi
·
Hemmet Typ en sån här alltså, letar jag efter. Jag har sett dem Ikea ha som heter Molger, men jag tycker inte de är så fina, vill hellre ha en...
Svar
3
· Visningar
5 557
Hemmet Jag har fått en slow cooker i julklapp och har ingen aning om vad jag ska göra med den, om den är bra och hur man bäst utnyttjar den...
Svar
1
· Visningar
402
Hemmet Eftersom att jag kommer att flytta om ett par månader och behöver inreda en betydligt större yta än vad jag har haft innan så är jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 144
Senast: Tonto
·
Hemmet Min duschblandare verkar sliten. Den släpper inte igenom tillräckligt med varmvatten. När jag flyttade in var den sådan men under...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 193
Senast: tanten
·
Hemmet Hej Alla Jag har en garderob man kan gå in i som kommer så småningom att innehålla skor, kläder, sängkläder och lite annat smått och...
Svar
6
· Visningar
737
Hemmet Det här är det ultimata lussebullsreceptet. Säger nån nåt annat har de fel. Ingredienser * 50 g jäst för söta degar (1 paket) * 150 g...
2
Svar
27
· Visningar
3 558
Senast: Rugge
·
Hemmet Hej! I och med att vi köpte ny fläkt så har jag fått ett problem, det går inte att få fläkten ren från fettet som blivit på ovansidan av...
Svar
9
· Visningar
7 406
Senast: ainasoja
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag här som nördar serien Det sitter i väggarna? :D Och jag tänkte, på Buke om någonstans måste det väl bo...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 553
Senast: Septicemia
·
Hemmet Hej. Vi håller på och totalrenoverat vårat lilla minihus, gammalt sådant från 30talet. Har slagit ut lite väggar och haft oss (inte...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka