Samma här!Förresten - glömde tipsa om min egen hovleverantör vad gäller allt i rör.
Rinkaby rör.
Snabba bra leveranser. Bra grejor, vettiga priser aldrig nåt krångel. Har handlat där i massor av år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Förresten - glömde tipsa om min egen hovleverantör vad gäller allt i rör.
Rinkaby rör.
Snabba bra leveranser. Bra grejor, vettiga priser aldrig nåt krångel. Har handlat där i massor av år.
Termostat blandare är en med inbyggd termostat för att ge jämn värme så gott det går. Om jag fattat det rätt
Hurdan blandare har du nu? Har du möjlighet att slänga in en bild på din?
Det kan det säkert. Min blandare ger lite varmare vatten när jag slår på den efter en intvålningspaus. Sen blir det svalare igen.Hörrni om varmvattnet kommer och går (och kommer tillbaka skållhett för att sedan bli iskallt) varje gång man duschar kan det fortfarande vara blandaren då?
Mvh
noll koll
Mitt liksom kommer och går, hela tiden. Det är fruktansvärt enerverande men jag har ännu inte lyft ett finger för att fixa det.Det kan det säkert. Min blandare ger lite varmare vatten när jag slår på den efter en intvålningspaus. Sen blir det svalare igen.
Mitt liksom kommer och går, hela tiden. Det är fruktansvärt enerverande men jag har ännu inte lyft ett finger för att fixa det.
Mitt liksom kommer och går, hela tiden. Det är fruktansvärt enerverande men jag har ännu inte lyft ett finger för att fixa det.
Jag får kolla senare om jag kan se det.Ser du vad det är för märke på den? Till vissa blandare finns nämligen nya reservdelar man köpa till. Blir billigare än en ny blandare.
Det borde stå på den lilla lappen till hö på blandaren.Jag får kolla senare om jag kan se det.
Det står Vårgårda på den. Inget mer.Det borde stå på den lilla lappen till hö på blandaren.
Man kan ju betänka att det ändå är en del finmotorik i bländarna, och det räcker med aldrig så lite skit eller kalk för att det ska hänga sig och inte fungera smärtfritt.
Det kan vara väl värt att plocka ner och rengöra för att testa, särskilt om budgeten är ansträngd.