Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag hade en period då jag gjorde egen källarfranska istället för att köpa bröd i affären. Enkelt och billigt men blev aldrig jättebra så...
Svar
4
· Visningar
759
Hemmet Försöker (mot bättre vetande?) klämma in ett bubbelbadkar i den redan tighta badrumsbudgeten och förförs därför av de superbilliga...
2
Svar
37
· Visningar
2 605
Senast: SaraMara
·
Hemmet Allvarligt alltså. Hur gör man? Jag avskyr damm. Det stör mig. Har två katter så lite damm får jag väl leva med. Men hur gör man för...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: lambero
·
Hemmet Jag bor i en etta med sovalkov och jag skulle vilja hänga upp mina mörkläggningsgardiner vid dubbelsängens fotände för att det ska bli...
2
Svar
22
· Visningar
5 408
Senast: Bison
·
Hemmet Finns det ischoklad med gluten, var kommer det då ifrån?
Svar
6
· Visningar
882
Senast: starcraft
·
Hemmet Ja, vad är det för mekanism som gör en syntetduk antibakteriell? Det är ju i alla fall så de marknadsförs.
Svar
12
· Visningar
1 847
Senast: dender
·
Hemmet Enkla vita tapeter, Hittar bara en massa med blankt mönster i. Lite mönster ok men helst inte. Hittar man vart någonstans?
Svar
1
· Visningar
428
Senast: Chili
·
Hemmet Är det någon här som har inbrottslarm? Är ni nöjda? Vilken leverantör har ni?
Svar
15
· Visningar
973
Senast: sandra87_
·
Hemmet Jag har en svart stol i rotting (Ikeas Storsele) på balkongen som jag skulle vilja ha i en ljusare färg (någon slag mild grön färg...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Hyacinth
·
Hemmet När jag var o tittade på min lägenhet sa jag till hyresvärden att jag ville ha låset bytt, vilket han sa att jag skulle få. Men nu när...
Svar
10
· Visningar
12 189
Hemmet vi bygger hus och har kommit till punkten då vi behöver ta definitiva beslut om hur och var vatten ska komma upp i innerväggar. Jag...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: Positron
·
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 515
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Försöker bestämma mig hur mitt vardagsrum ska se ut, om jag ska ha tapet eller måla och i så fall vilken färg :p Har tre hyfsat stora...
Svar
14
· Visningar
1 578
Hemmet Har ett stort badrum, kanske 12 kvadrat stort. Dags att rusta. Det jag vill är: Nytt innertak (på det gamla) Nya våttapeter. Lägga...
Svar
3
· Visningar
1 277
Senast: Vallmo
·
Hemmet Jag har ju ett helt hus att måla/tapetsera, och jag behöver ofta mogna in i sådana beslut. Så jag vill gärna ha era erfarenheter vad...
2 3
Svar
47
· Visningar
14 639
Senast: Chili
·
Hemmet Hej! Jag har bott/hyrt en lägenhet i snart ett halvår. Känner en konstig lukt, från att jag kollade på lägenheten men trodde det var...
Svar
10
· Visningar
6 934
Senast: Korven
·
Hemmet Wihoo, kontraktet påskrivet (ska hyra en liten etta) och då har jag fått massa lyxproblem som vilken försäkring och bredband och sånt...
2
Svar
35
· Visningar
1 820
Senast: Rosett
·
Hemmet Har ett gammalt trädgårdsbord i metall som ska få bo inomhus. Det är lite rostigt här och var, särskilt på de horisontella ytorna. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 234
Senast: TygerTyger
·
Hemmet Jag tänkte köpa 2 såna här skohyllor med sittbänk men kommer inte riktigt på vad jag kan ha uppepå som sittunderlag. Tycker det ser lite...
Svar
12
· Visningar
1 675
Senast: Sar
·
Hemmet Jag håller på att fräscha upp min lägenhet inför försäljning. En sak som stått på listan är att måla de gamla listerna (och skjutdörrar...
Svar
13
· Visningar
4 903
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka