Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag är på jakt efter bokstöd och hittar många fina på nätet. Men när jag tittar på vikten (på de som anger vikt) så är den ofta under...
Svar
3
· Visningar
643
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag har ibland kört nån såndär diskmaskinsrengöring som man ställer in i maskinen och sedan kör ett program. Men det känns ju lite...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: Zewz
·
Hemmet Den har legat ett tag i frysen nu så det är dags att laga nåt på den. Är det någon som har ett bra tips på vad man kan göra med en bit...
Svar
7
· Visningar
679
Senast: grodan21
·
Hemmet En släkting håller på att sälja sin gård nu och jag har därför fått "ärva" diverse saker jag tyckt om. Jag har äntligen en spinnrock...
Svar
18
· Visningar
5 345
Hemmet Hej alla! Åh, jag har redan fått julstämning <3 Väldigt tidigt för o vara jag, men jag tackar o tar emot. Så, som det står i rubriken...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: Malin_L
·
Hemmet Var förvarar ni saker man inte vill ha framme men inte heller slänga? Det handlar inte om möbler eller andra stora saker utan t.ex...
Svar
5
· Visningar
2 976
Senast: Dahlianna
·
Hemmet Hur går det till? Huset ska värderas av banken (de skickar en mäklare, vad jag förstått) för lånen. Jag tänkte att det var något slags...
2
Svar
27
· Visningar
4 045
Senast: FadeAway
·
Hemmet Jag känner mig väldigt förvirrad kring allt det här med att köpa hus och sälja lägenhet. Det finns pantbrev på huset och det skulle...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: bollen__
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en taklampa liknande en sådan här men i större version som kökslampa över matbordet...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: Sar
·
Hemmet Vet inte om det finns något att göra åt detta ens men har lite funderingar. Vi köpte ett hus förra året i november. Elen ska vara...
Svar
10
· Visningar
2 362
Senast: Líf
·
Hemmet Jag har ingen möjlighet att ha taklampor i huset, och är inte så bra på belysning i allmänhet... Just nu har jag några slumpmässigt...
Svar
10
· Visningar
825
Senast: Monstrea
·
Hemmet Är det någon som vet ett dundermedel mot rostfläckar i toastol? Nu när vattnet är normalt, så vill man ju gärna få bort de otäcka...
Svar
6
· Visningar
736
Hemmet Vi kommer förmodligen att få tillträde till vårt hus i månadsskiftet maj/juni och vill gärna ha så lite tid som möjligt med dubbla...
2
Svar
21
· Visningar
9 904
Senast: TygerTyger
·
Hemmet Min varmvattenberedare började läcka rejält med vatten, ja alltså det duschade ur den :crazy: Lyckades få av vattentrycket och försökte...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: dobbis
·
Hemmet Eller marinfärgade och gammeldags. Alltså färgglada pippiknasiga tapeter. Sen lugna färger och utan fula motiv där jag känner att jag...
Svar
18
· Visningar
1 215
Senast: BornAgain
·
Hemmet Jag funderar just nu över lite olika renoveringsalternativ, bla för bad/toalett. En variant är att göra dusch och toa i separata...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 695
Senast: Trissa
·
Hemmet Ska byta kök, har jag tänkt. Verkar bli ett från Ikea, men har svårt att bestämma mig för vilken serie. Bodbyn gillar jag till stilen...
2
Svar
39
· Visningar
17 080
Senast: Iamia
·
Hemmet Vi kikar så smått på två bostadsrättsradhus. Det ena ligger precis ovanför en ouppvärmd (och oisolerad?) källare, vilket gör att golven...
Svar
12
· Visningar
1 747
Hemmet Någon som har en sådan? Hur bra är de i praktiken? Ser att prisskillnaden mellan den på 800w och den på 1100 är nästan dubbelt upp. Är...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Nebraska
·
Hemmet Kära buke! Jag har ett problem, jag bor i en hyresrätt som inte har någon stång till duschmunstycket :cry: Har ni några ideer på hur man...
Svar
4
· Visningar
400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat

Omröstningar