Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Linda8142 Aha, okej tack. Jag trodde det bara var en fast avgift till nätbolaget. Aha, okej, då förstår jag. Jag chattade med en på Dalakraft och hon sa att om jag inte väljer något själv så hamnar jag hos Fortum, det är alltså för att de hör ihop...
Åh, vilken djungel!
Men alltså egentligen, när jag ska bo i en liten etta och inte förbruka så mkt, hur mkt kan det egentligen skilja? Egentligen är det väl rätt så hugget som stucket vad jag väljer, eller?
//r
Jag brukar alltid välja och teckna avtal via elskling.se. Är ju enklast så.@Linda8142 Aha, okej tack. Jag trodde det bara var en fast avgift till nätbolaget. Aha, okej, då förstår jag. Jag chattade med en på Dalakraft och hon sa att om jag inte väljer något själv så hamnar jag hos Fortum, det är alltså för att de hör ihop...
Åh, vilken djungel!
Men alltså egentligen, när jag ska bo i en liten etta och inte förbruka så mkt, hur mkt kan det egentligen skilja? Egentligen är det väl rätt så hugget som stucket vad jag väljer, eller?
//r
Priserna kanske uppdateras eller så har du klickat i olika val.@Linda8142 När jag går in på elskling får jag olika svar varje gång angående vad som blir billigast^^ haha. Haha, jo de va jag tänkte också, påFortum fick jag ju rabatt i 12 mån, tänkte då kan jag ju ha dem i ett år och sen byta ifall nåt annat är billigare.
//r
Oj det låter osannolikt billigt. Jag skulle tro att den inte täcker så mycket. Har du kollat exakt vad den omfattar? När jag studerade kostade min hemförsäkring ca 900kr inkl olycksfall.Sådär nu har jag en försäkring också. Eftersom jag är student fick jag rabatt så blev 346:- för ett år =) Hem-, allrisk- och privatolycksfall =).
//r
Hur stort belopp tar ansvarsförsäkringen?Jovisst låter det billigt, men det var vad jag kommit fram till att jag ville ha och så 50% rabatt på det. Hemförsäkringen är till ett värde av 100.000 och sen en "vanlig" allrisk och så är det en liten olycksfallsförsäkring, som inte är heltäckande, men som var vanlig att man började med tydligen.
//r
Jo det räcker nog. jag har samma summa. Så då måste det vara bra.@Linda8142 Under ansvarsskydd står det att högsta ersättningsbelopp är 5 000 000. Det måste väl vara bra?
//r