Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Köpte en väldigt läcker flaska med olivolja i vid mitt senaste besök i Italien. Nu är oljan slut men jag vill behålla flaskan. Dock...
Svar
6
· Visningar
7 127
Senast: Milene
·
Hemmet Idag lyckades nån av katterna vrida på en platta på spisen och där låg en plastpärm. Tack vare att grannen ringde mig, så löste det sig...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: MissFideli
·
Hemmet Varför har så många hus norr om typ Örebro plåttak i stället för tegelpannor? O_o
Svar
5
· Visningar
2 151
Senast: Korven
·
Hemmet Jag hittar ingen lampa till rimligt pris att ha ovanför spegeln i badrummet som ska vara på bottenvåningen. Spegeln som lampan ska...
Svar
6
· Visningar
1 632
Senast: pimy
·
Hemmet Jag behöver köpa en resårmadrass och undrar ifall någon har erfarenhet av såna från Jysk? Bu eller bä? Andra tips på vart jag kan leta...
2
Svar
23
· Visningar
6 245
Senast: Korven
·
Hemmet Har börjat fundera i banorna att flytta hemifrån snart då jag i maj/juni kommer få en fast deltidstjänst på mitt nuvarande jobb (endast...
2
Svar
22
· Visningar
2 928
Senast: Kilauea
·
Hemmet Ni som har köpt gårdar som varit taxerade som jordbruksfastigheter, har ni behövt amortera? Vad jag kan läsa mig till så är de fråntagna...
Svar
7
· Visningar
6 780
Senast: skogaliten
·
Hemmet Vad har ni för lampa i hallen? Gärna bilder! :) Jag har en tråkig plafond som jag vill byta ut men vet inte med vad. Har öppen...
Svar
6
· Visningar
2 232
Senast: Monstrea
·
Hemmet Sakta men säkert närmar det sig grillsäsongen. Vi flyttade till hus I höstas och nu önskar sig sambon en grill.(till min stora...
Svar
4
· Visningar
596
Senast: ricca
·
Hemmet Tidigare ägare har renoverat lägenheten jättefint, allt förutom badrummet... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det. Som ni...
2
Svar
31
· Visningar
5 469
Senast: Presto
·
Hemmet Så småningom kommer det att komma kommunalt va till mitt hus, och eftersom det står på berget inser jag ju att det kommer behöva...
Svar
3
· Visningar
445
Senast: warg
·
Hemmet Önskar tips på fina hästtavlor eller figuriner/prydnader :)
Svar
9
· Visningar
1 672
Senast: cambodia
·
Hemmet Nu är jag ute i god tid, men men! Nästa år skall lägenheten säljas, vill så klart få ut så mycket som möjligt för den och undrar lite...
2
Svar
20
· Visningar
5 390
Hemmet När man gör ett fotoalbum där man klistrar in foton själv - måste det vara skydd mellan sidorna eller funkar det att ha fotografier som...
Svar
2
· Visningar
1 463
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet http://forumbilder.se/G75IP/image Hej kära bukare! Har upptäckt en sån här insekt och undrar om det är en vägglus? (Försökt ladda upp...
Svar
11
· Visningar
1 954
Senast: Shilon
·
Hemmet Suck... Jag råkade spilla ut massageolja i min ljusgrå soffa så det har blivit två stycken irriterande fläckar som jag inte får bort med...
Svar
4
· Visningar
14 608
Senast: majha
·
Hemmet Hej alla! Jag tror att jag såg två vattensorkar i min lada igår. Kan inte vara helt säker på att det är det, men det är de som ser mest...
Svar
18
· Visningar
2 719
Senast: jemeni
·
Hemmet Mitt kök är lite byggt "enklast möjligaste", detta resulterar i att jag har väldigt liten bänkyta... Nu när jag ska byta ut alla...
Svar
10
· Visningar
2 668
Senast: Fibusen
·
Hemmet Har ni några smarta ställ för köksredskap, skulle vilja ha ett för t.ex. stekspadar m.m. som är för stora att ha i lådan. Har just nu en...
Svar
19
· Visningar
2 323
Senast: Buck
·
Hemmet Nu när jag fick vattenräkningen så har det förbrukats 100 kubik mer vatten än föregående år. Det känns lite mystiskt. Jag tycker att...
2
Svar
28
· Visningar
13 399
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar