Jysk resårmadrass?

Hållbarhet/kvalitet över lång tid är svårt att uttala sig om tycker jag, eftersom man sällan har två motsvarande sängar och madrasser med samma användning och slitage att jämföra mellan.
En bonusdotter har Jysk madrasser och bäddmadrass av övre mellanklass, med minnesskum i den tjocka bäddmadrassen, hon har visserligen bara haft sängen i drygt två år så jag kan inte säga något om hållbarheten - men man sover nåt grymt skönt i den!

Jag köpte oxå på Ikea delvis för trevliga försäljare och 90dagars sov på saken :) är förövrigt nöjd.
Gillade tempur jag hade innan men när den var slut efter inte så många år var jag inte sugen på att köpa en ny för de pengarna!

Liknande trådar

Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
356
Senast: cili
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 705
Senast: Sassy
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka