Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mina flaskor ståendes i fönstret, men det är rejäl lutning med ett "räcke" som håller flaskorna kvar. Fönster i duschen är .Har sett att grannen har schampoflaskor ståendes på fönsterbrädan, så det kan inte vara någon större lutning på insidan... får gå över och kika och be om tips.
Är det bara timrum bakom väggen till höger? Kanske går att få upp bredden lite om man accepterar synlig rördragning.
Själv önskar jag att jag hade fått plats med en lite större hylla i mittbadrum. Till sminkväska och diverse krämer och parfymer jag har!En till grej, nu blir hela vänsterväggen "fri". Handfat, toa, handdukstork och dusch kommer allt på högersidan. Vad kan man göra med kaklet för att skoja till det lite? Såklart så det inte står ut för mycket, då det ska passa alla. Men tråkigt med en helt tom vägg?
Själv önskar jag att jag hade fått plats med en lite större hylla i mittbadrum. Till sminkväska och diverse krämer och parfymer jag har!
Jag tänkte bara göra det mest grundläggande, då jag enbart renoverar för att sälja. Tänkte att kommande ägare ska få utrymme att inreda lite själv, eller tänker jag fel där? Kanske är mer attraktivt om allt finns? Vet inte om det får plats med något utstickande på den väggen, jag tänkte mer något mönster i kaklet.