"beauty is in the eye of the beholder"
Så enkelt är det faktiskt tycker jag. Vi har alla olika grejor vi gillar, vissa går igång på samma grejor, men folks preferenser är väldigt spridda- precis som det skall vara.
Folk som söker till tv-program brukar oftast vilja synas och därav söker sig till just tv, att dra slutsatser därifrån enbart tycker jag är konstigt. Är väl inte någon nyhet att tv är fabricerat till viss del och att man skall ta det med en nypa salt?
Jag tänker på denna videon:
En tjej kommenterade på den "I actually think you're kinda cute tbh. I mean it." och dom är gifta idag. Vi gillar alla olika. Tycker det är något fantastiskt fint i att se såna grejor och detta är just en av dessa saker jag älskar med internet. Att man kan hitta folk man aldrig hade träffat annars.
Att säga att folk alla gör "si eller så" blir bara väldigt trångsynt i mina ögon, där finns en stor massa som kanske gör saker på ett sätt, men där finns alltid dom som går sin egna väg och just genom internet tror jag fler och fler hittar folk som tänker likadant och därav vågar gå sin egna väg och inte följa strömmen. Om två ytliga personer hittar varandra och trivs ihop, så känner jag lite, vem fan bryr sig och orkar vara negativ omkring detta? Är väl bara bra att folk hittar varandra och matchar? är inte något som på något viss påverkar mig eller mitt liv. Som folk som spyr galla över kändisar och hur dom lever. Löjligt. (Då snackar jag inte om när dom är svin eller inte kan bete sig, men bara sånt där skvaller tidning som "nu har hen köpt detta huset" eller "nya kärleken")