Ytlighet i ett förhållande.

Det står väl inte skrivet i pannan på folk att de är pedofiler eller bedragare heller?
Och ändå så anses det att man bör akta sig.
Varför är det så fel att behöva akta sig när man väljer partner?
Vad är din tes då? Att inte alls bry sig om utseende om man nu får backa till trådstarten. Och vad är korrelationen mellan utseende och våldsamma snubbar? Vad menar du att man ska ta till för åtgärder för att skydda sig menar du?

Det är EXTREMT många som just är försiktiga i dejtingsammanhang. Våldsamheter och läskigheter kommer liksom inte på första dejten.

Bedragare är i regel en okänd person som man inte träffat irl.
Jag har då träffat mina bedragare.
De har hyrt bostad av mig respektive trängt sig in och stannat kvar vid visning.
Jag har även träffat andra bedragare som inte lurat just mig, men andra.
Sin arbetsgivare t.ex. och han blev dömd för det.

Vad är din tes då? Att inte alls bry sig om utseende om man nu får backa till trådstarten. Och vad är korrelationen mellan utseende och våldsamma snubbar? Vad menar du att man ska ta till för åtgärder för att skydda sig menar du?

Det är EXTREMT många som just är försiktiga i dejtingsammanhang. Våldsamheter och läskigheter kommer liksom inte på första dejten.
Att fokusera på säkerhet i första hand.
Alltid.
Och först därefter bedöma utseende.

Krogen är ju en farlig plats att söka partner på.
På dejtingsidor så skulle presentationen kunna komma först och kontroller utföras innan bilder presenteras.

Att fokusera på säkerhet i första hand.
Alltid.
Och först därefter bedöma utseende.

Krogen är ju en farlig plats att söka partner på.
På dejtingsidor så skulle presentationen kunna komma först och kontroller utföras innan bilder presenteras.
Har du sett hur dejtingsidor och appar ser ut?
Flera kräver att man identifierar sig med bankid.
De flesta har bild och text tillsammans.

Liknande trådar

Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser... 22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 319
Senast: LenaH
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
10 983
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 035
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka