WE-tråden

Första skuttet med Halle med mig som pilot blev på dagens we träning 🥰🙏
Screenshot_20241209_203740_Gallery.webp

Provade rida igenom WE-dressyrprogrammet LA igår, ser inte så långt ut när man läser det men tog ändå ganska lång tid att rida för att vara på kort bana 😅. Tror 15-m volterna blev lite väl små och behöver bli noggrannare med att räta ut på spåret och rida ordentliga hörnpasseringar men vi orkade inte släpa fram något att dela av ridhuset med så då är det lättare att glida iväg lite 🙈

https://www.instagram.com/reel/DDn0R2eii8n/?igsh=MW01bmd0cW5vMGFoZA==

Har också anmält till öppen bana på söndag, dock inte riktigt bestämt än om jag ska filma och anmäla till online-cupen också eller bara känna på att rida igenom riktiga hinder och hel bana denna gången 🤔

Alltså jag blir lite störd över att nya TR X fortfarande inte är publicerat. Har varit i kontakt med förbundet och får bara svar att det kommer "snart". Liksom det är två veckor kvar på året🙄.

Och då kom TR idag😁. Största jag märkte för oss arrangörer är att ekipage upp till LA måste ridit på 58% I tekniken för att få rida speeden. Innebär att tekniken måste räknas ihop innan ekipage kan få startsignal för speeden. Kommer innebära betydligt mer tid/ekipage. Annars var det inga konstigheter tycker jag, bra förtydligande på mycket!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 266
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 165
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 983
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka