Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä det räcker med en förvirrad@Koppen Vad är det du inte förstår?
(Där finns förresten en kanin som heter Koppen också. Jag tog inte med den, kände att det kanske blir lite väl förvirrat då )
Nä det räcker med en förvirrad
Tolkar det som att kaninerna bara är med i handlingen men inte i spelet?
Temat är alltså Watership down-Den långa resan, en bok om en grupp kaniners resa till en ny boplats. Man kan läsa boken som ett spännande äventyr men också som en samhällskritisk allegori. Liksom "Sagan om ringen" och andra teman är det bara en inramning man om man vill kan ignorera ( om man nu inte har envetna LL som påminner om dem för jämnan ).Nä det räcker med en förvirrad
Tolkar det som att kaninerna bara är med i handlingen men inte i spelet?
PUH jag satt just och oroa mig för dig, det är så lätt att du tappar bort dig! Och jag vill gärna ha någon att rösta på i första lynchen...Nu har jag gillat en massa inlägg så det torde vara uppenbart men för @Snurrfians skull så ska jag meddela att jag hittat hit.
Ja gud ja, jag är ju så himla... Snurrig...PUH jag satt just och oroa mig för dig, det är så lätt att du tappar bort dig! Och jag vill gärna ha någon att rösta på i första lynchen...
Jag var ung när jag läste boken, och gråter när jag läser något sorgligt, minns inte att jag grät mig genom den boken, även om det knappast är en komedi och jag troligen fällde en tår här och där. Den var mest spännande.Nu har jag också hittat hit!
Den långa flykten...
Filmen såg jag för massor av år sedan (jag är ju inte bara tant, jag är ju gammal också). Jag har för mig att jag grät mig igenom filmen. Jag minns egentligen inte handlingen utan bara att den var så fruktansvärt sorgligt. Kanske borde läsa boken för jag tror att jag missade allegorigrejen då när jag såg filmen (jag var ju så ung på den tiden ) Just låten Bright eyes får mina ögon att tåras fortfarande..
Ja gud ja, jag är ju så himla... Snurrig...
Rösta ni på varandra, då behöver jag inte oroa mig för att ni röstar på mig åminstonePUH jag satt just och oroa mig för dig, det är så lätt att du tappar bort dig! Och jag vill gärna ha någon att rösta på i första lynchen...
Jag var ung när jag läste boken, och gråter när jag läser något sorgligt, minns inte att jag grät mig genom den boken, även om det knappast är en komedi och jag troligen fällde en tår här och där. Den var mest spännande.
JA! så var det ja!Kom vi inte överens om i förra leken om att vi alltid ska rösta ut Cirkus först av alla?
Kom vi inte överens om i förra leken om att vi alltid ska rösta ut Cirkus först av alla?
JA! så var det ja!
*DL1-ångest avskaffad, check!*
Du, du käkade upp mig först av alla i förra leken, jag glömmer aaaaldrig...Nu tycker jag att det är flera som redan gaddat ihop sig. Tarvliga typer.
Du, du käkade upp mig först av alla i förra leken, jag glömmer aaaaldrig...
Jag lovar, jag kommer inte rösta ut dig för du var stygg i förra leken, men jag kan hitta på en annan motivering om du vill?Det är ju sant förstås. Men det var ju förra leken.
Om alla tänker rösta på mig först i denna lek bara med motivering att jag var stygg i förra leken kan jag ju lika gärna sluta leka.
(sitter och surar en stund)