Jag tycker jag var tydlig med att jag var osäker på henne? Jag bemötte däremot cirkus' inlägg med att fio kunde vara en skenande nybörjarulv.Du försvarade också fio .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker jag var tydlig med att jag var osäker på henne? Jag bemötte däremot cirkus' inlägg med att fio kunde vara en skenande nybörjarulv.Du försvarade också fio .
Jag får rätta mig själv här, FiaM i lyan borde det vara. Ond utanför lyan har dålig koll.Det är alltid trevligt att få ut en ulv i första försöket. Det ger lite att ta på när man tittar på röstningen.
En snabbis är att jag har svårt att se FiaM som ond i och med sista rösten på fio, däremot är skaver Paddis röst en aning, är det en räddningsröst, att fio först halvt pekade ut Paddis som ond genom sin tidiga andraröst i nominerinegn. Det tål att tänka på åtminstone.
Va?? Förklara närmare. Fattar inteTänkte inte på att Koppen låg så nära i statistiken...
Du fick mig inte denna gångenTittar in lite snabbt och yes! Well played!
För att ha ryggen fri om fio skulle åka?Jag tycker jag var tydlig med att jag var osäker på henne? Jag bemötte däremot cirkus' inlägg med att fio kunde vara en skenande nybörjarulv.
Du var den som låg närmast lynch när @Paddington la sin röst på fio, inte @glömmeralltVa?? Förklara närmare. Fattar inte
För att ha ryggen fri om fio skulle åka?
Nej jag tror inte något bestämt men i mina ögon försvade du fio och sedan förnekar du det nästan...
Nej tills vidare är du neutral i mina ögon, men jag tänker inte släppa dig på ett tag.
Kallar du detta försvar?Nu är ju inte @fio speciellt lydig vet ju jag som spelade tvilling med henne i förra leken så det går att vrida det ett varv till och då når man en ulv som skenar iväg lite.
Samtidigt är det svårt med nya spelare och jag vill egentligen inte dra några slutsatser alls ännu.
många av dessa saker har inte kommit fram i lektrådenKallar du detta försvar?
Sen kan jag villigt erkänna att jag inte ville att fio skulle vara ulv för:
1) Vi är kompisar
2) Hon är ny och var extremt leksugen
3) Hon hade ju aviserat semester senare i veckan och kunna gå all in
4) Ja, vi var tvillingar i förra leken, det har en tendens att sitta kvar litegrann
Punkt 2 och 3 har hon skrivit i anmälningstråden. Punkt 1 trodde jag att de flesta kände till, om inte annat skrevs det ut i förra leken och just @Lobelia vet det iom att hon var LL i förra leken.många av dessa saker har inte kommit fram i lektråden
att senaste leken hänger i det vet vi ju alla som lekt iaf minst 3-4 lekar........
Ja, jag upplevde det som ett försvar, ingen stor grej men som du skrev att du ville hjälpa en kompis. Ingen stor grej för mig.Kallar du detta försvar?
Sen kan jag villigt erkänna att jag inte ville att fio skulle vara ulv för:
1) Vi är kompisar
2) Hon är ny och var extremt leksugen
3) Hon hade ju aviserat semester senare i veckan och kunna gå all in
4) Ja, vi var tvillingar i förra leken, det har en tendens att sitta kvar litegrann
Nej, man får inte skriva heja med fyra J. Mvh språkpolis.Har inte hängt med alls.. som sagt kolikhäst ikväll så inte läst en rad mer än jag blev lynchad typ .. ska försöka läsa ikapp inatt mellan jobb och hästkoll
Men Hejjjja onda!! Eller var det så man inte fick skriva
Har lärt mig att man måste skriva kursivt och i färg iallafall over and out!
Nja, jag tycker inte att jag när jag vrider @cirkus resonemang ett varv till och då når en ulv är ett försvar och det störde mig lite.Ja, jag upplevde det som ett försvar, ingen stor grej men som du skrev att du ville hjälpa en kompis. Ingen stor grej för mig.
Reaktionen när jag påpekade det får mig däremot att fundera, du brukar inte ta i så mycket.
Du är död. Pilutta dig.HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJA!
så då?
ok jag har nog missat detPunkt 2 och 3 har hon skrivit i anmälningstråden. Punkt 1 trodde jag att de flesta kände till, om inte annat skrevs det ut i förra leken och just @Lobelia vet det iom att hon var LL i förra leken.
Det får mig att fundera lite på @cirkus också, det var ett schysst försvarstal där.
Men skulle Paddis lägga fjärde rösten på fio om de var i lyan ihop? Rätt högt spel isf.