Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm... Det kan ju i det här läget betyda nästan vad som helst?

Paddi och/eller GA är onda, fio byter från Paddi för att de inte ska samla sina nomineringar?
Paddi och/eller GA är goda, fio försöker förvilla
Tusen andra scenarion
Men skulle Paddis lägga fjärde rösten på fio om de var i lyan ihop? Rätt högt spel isf.

Intressant! Vad säger det om Paddan och glömmerallt?

Det känns lite som att Paddis kanske är ond då fio kanske lade en förhastad röst på en kompis i lyan. GA lutar en aning åt det goda då hon påpekade fios skumhet.

Jag önskar lite mer att ta på här för att mer än komma med lite vaga gissningar.

Bra start. :up: Det var ju tur att ni andra vågade agera där jag bara satt och funderade.
samtidigt får det mig att fundera på ditt val
trots allt?
en udda röst som (troligen) inte skulle leda nånstans?
Hade kanske hoppats på att en (god) BM
( som det såg ut att valet gick emot)
vågat visa lite mer vart den stod
Nåja
jag har inte haft tid
att nagelfara tråden
vilket jag känner att jag behöver
men något jag ändå la märke till!
( det kommer säkert mera!)

Det känns lite som att Paddis kanske är ond då fio kanske lade en förhastad röst på en kompis i lyan. GA lutar en aning åt det goda då hon påpekade fios skumhet.

Jag önskar lite mer att ta på här för att mer än komma med lite vaga gissningar.
Men jag återkommer till att det verkar konstigt att Paddgirl skulle lägga fjärderösten på fio då? Den andra som låg sämst till just då var @Koppen och jag tror inte hon ingår i lyan.

trots allt?
Nåja
jag har inte haft tid
att nagelfara tråden
Funderade på samma sak.

trots allt?
Nåja
jag har inte haft tid
att nagelfara tråden
Ska jag försöka mig på en gissning så var det samma typ av fegspel som jag gjorde. Har man inte en tillräckligt stark känsla för någon så vill man inte avgöra. Eller, så tänker jag och jag vet inte om @Klara också gör det men jag tolkade den rösten så.

Det är alltid trevligt att få ut en ulv i första försöket. Det ger lite att ta på när man tittar på röstningen.

En snabbis är att jag har svårt att se FiaM som ond i och med sista rösten på fio, däremot är skaver Paddis röst en aning, är det en räddningsröst, att fio först halvt pekade ut Paddis som ond genom sin tidiga andraröst i nominerinegn. Det tål att tänka på åtminstone.

Ska jag försöka mig på en gissning så var det samma typ av fegspel som jag gjorde. Har man inte en tillräckligt stark känsla för någon så vill man inte avgöra. Eller, så tänker jag och jag vet inte om @Klara också gör det men jag tolkade den rösten så.
ok också nåt att betänka......

Men jag återkommer till att det verkar konstigt att Paddgirl skulle lägga fjärderösten på fio då? Den andra som låg sämst till just då var @Koppen och jag tror inte hon ingår i lyan.

GA var inte uppe för lynch direkt när @Paddington la sin röst.
De rösterna kom senare och det är därför jag inte heller tror på @FiaM som lyamedlem.

Okej.
Jag har inte riktigt fått koll på det känner jag. Kom väldigt många röster under tiden som jag skrev på diverse olika inlägg.
Jag får helt enkelt titta vidare på det imorgon - för nu börjar jag bli för trött :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 535
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar