Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade tre pappkassar från ica fulla och det blev för få. Skulle säga nära på en sopsäck behövs.@Voff hur många petflaskor går det i en pallkrage?
Jag tyckte det lät som en strålande aktivitet,för mina behöver jag inte en hel pallkrage,så jag ska kopiera iden o förminska den , till din uppfödare o dig som skvallrade@dobbis jag snodde idėn från vår uppfödare som hade en knökfull pallkrage och en kull på 8 puppisar. Han slängde i en näve godis och de dök alla i med huvudet före ner bland flaskorna. Man såg bara svansar och en å annan rygg när allihopa jobbade runt där i. Såg helt underbart ut. Och toppen för både näsa och som miljöträning
Du får filma när de brötar runt där i och lägga ut på buke. Ser så himla härligt ut när man har många flaskor. Och jobbigt är det för de små att kliva runt iJag tyckte det lät som en strålande aktivitet,för mina behöver jag inte en hel pallkrage,så jag ska kopiera iden o förminska den , till din uppfödare o dig som skvallrade
Jag funderar på om det finns något alt. till flaskorna,dricker ju bara julmust.....Du får filma när de brötar runt där i och lägga ut på buke. Ser så himla härligt ut när man har många flaskor. Och jobbigt är det för de små att kliva runt i
Gå in på valfritt hamburgerhak/lekland och "råka ramla i med en säck i händerna"?Jag funderar på om det finns något alt. till flaskorna,dricker ju bara julmust.....
Min fundering var något liknande men mera "lagligt" jag vet ju att dom sorterar o slänger bollar som är skadade eller har annat fel och det skiter ju mina småvalpar i.Gå in på valfritt hamburgerhak/lekland och "råka ramla i med en säck i händerna"?
500 stycken tennisbollarJag funderar på om det finns något alt. till flaskorna,dricker ju bara julmust.....
BollhavJag funderar på om det finns något alt. till flaskorna,dricker ju bara julmust.....
ÖgonenAlltså den där Criga gör mig alldeles mjuk i knäna
Ögonen, färgen och framförallt den massiva kroppsformenÖgonen
Hon är så jäkla lik sin mor i uttrycketAlltså den där Criga gör mig alldeles mjuk i knäna