Voffs schäferbebisar

Större utmaning....ett hav av kinapuffar?
Jag tänker större, typ ett stort traktordäck i trädgården som de kan kampa med? Eller en hinderbana med hängbro och grejer ;) Kanske en pool att dyka i? Istället för petflaskor kunde ni ju ha 10 l dunkar som de får putta undan för att hitta godis! Sen vill de ha ett draperi som låter som de kan springa igenom men även att kampa med :p

Ska sluta dricka vin strax :angel:

Jag tänker större, typ ett stort traktordäck i trädgården som de kan kampa med? Eller en hinderbana med hängbro och grejer ;) Kanske en pool att dyka i? Istället för petflaskor kunde ni ju ha 10 l dunkar som de får putta undan för att hitta godis! Sen vill de ha ett draperi som låter som de kan springa igenom men även att kampa med :p

O en avdankad skyddsärm som hängs upp i en gren som dom kan leka spring pole med, upphängda däck funkar oxå.

Haha...jag har också druckit vin så nu är alla idéer skitbra! :D

Men till veckan ska de få prova att åka bil en kort stund. Eftersom Cobra har 7 tim bilresa framför sig när hon ska flytta hem så tycker jag det är bra om de fått åka bil ett par ggr innan ihop.

Sen kan vi behöva lite namn på D inför nästa kull. Axi kan gå i löp i princip när som helst!
Vi gillar korta namn, lätta att säga. Sambon har en böjelse för att ha med ett x i namnen vilket jag lyckades styra bort denna gången (men vi hade ett par hanenamn med x i som vi aldrig fick använda :()
Bara 3 av 23 har döpt om sina hundar vilket vi tycker är kul.
Bort går människonamn, pluttinuttnamn, namn med negativ klang och namn som är "vanliga". Det ska funka att använda i vardag och träning.
Namn vi hittills har på förslag är:
Decco
Dexter
Dirk
Dux
Dalton

Dimma
Drista
Dyrka
Dundra
Dalia
Drilla

Men som vanligt stryker vi 96% av namnen i slutändan så vi behöver fler uppslag:D
Och det ska passa ihop med kennelnamnet (som en hel del av er kan)
Hit me!:p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 450
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 538
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30