R
Raderad medlem 94602
Större utmaning....ett hav av kinapuffar?Ähh petflaskor var ju bara trams tyckte de kom på något häftigare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Större utmaning....ett hav av kinapuffar?Ähh petflaskor var ju bara trams tyckte de kom på något häftigare
Jag tänker större, typ ett stort traktordäck i trädgården som de kan kampa med? Eller en hinderbana med hängbro och grejer Kanske en pool att dyka i? Istället för petflaskor kunde ni ju ha 10 l dunkar som de får putta undan för att hitta godis! Sen vill de ha ett draperi som låter som de kan springa igenom men även att kampa medStörre utmaning....ett hav av kinapuffar?
O en avdankad skyddsärm som hängs upp i en gren som dom kan leka spring pole med, upphängda däck funkar oxå.Jag tänker större, typ ett stort traktordäck i trädgården som de kan kampa med? Eller en hinderbana med hängbro och grejer Kanske en pool att dyka i? Istället för petflaskor kunde ni ju ha 10 l dunkar som de får putta undan för att hitta godis! Sen vill de ha ett draperi som låter som de kan springa igenom men även att kampa med
Ska sluta dricka vin strax
Haha...jag har också druckit vin så nu är alla idéer skitbra!Jag tänker större, typ ett stort traktordäck i trädgården som de kan kampa med? Eller en hinderbana med hängbro och grejer Kanske en pool att dyka i? Istället för petflaskor kunde ni ju ha 10 l dunkar som de får putta undan för att hitta godis! Sen vill de ha ett draperi som låter som de kan springa igenom men även att kampa med
Ska sluta dricka vin strax
Dyrka för bövelen @Voff
Större utmaning....ett hav av kinapuffar?
Haha, tråkig sambo Hemma i Småland säger man att man ska köra lite dunka-dunka om man ska köra skydd. Så Dunka tyckte jag var klockrentSjälv tyckte jag Drifta var fräckt men sambon tyckte
Jag såg framför mig en tik som riktigt spann loss i skyddet.