Voffs schäferbebisar

Kollar om och om på bilderna på Cobra och Criga och känner verkligen för att sno med mig en av dem hem :eek:
Cobra flyttar till Norge nästa torsdag :cry:

Besiktning, vaccinering mm på måndag. Cobra ska dessutom få sin avmaskning då mot dvärgbandmasken som Norge kräver.

Jag gillar Dentaku. Eller Drive. :p

Appropa bollhav sa har "min" kompis och malle uppfodare en standigt foranderlig "puppy pen" i vardagsrummet. :rofl: Valparna ar 4 veckor och just nu och det har var hur det sag ut harom dagen. Den ar standigt foranderlig och atminstne en ny "challenge" (som att fa mat i en lada man maste upptacka hur man tar sig ur sjalv) varje dag. Eller att ha en hopvikt metall bur att kliva pa for att komma dit man ska. :love:

enrichment3_zpsy3p705ka.jpg
Den där 4vägs tunneln var smart.

Jag gillar Dentaku. Eller Drive. :p

Appropa bollhav sa har "min" kompis och malle uppfodare en standigt foranderlig "puppy pen" i vardagsrummet. :rofl: Valparna ar 4 veckor och just nu och det har var hur det sag ut harom dagen. Den ar standigt foranderlig och atminstne en ny "challenge" (som att fa mat i en lada man maste upptacka hur man tar sig ur sjalv) varje dag. Eller att ha en hopvikt metall bur att kliva pa for att komma dit man ska. :love:

enrichment3_zpsy3p705ka.jpg
Oh, tunnel med flera ingångar ! Vart hittar man dom tro ???

en tunnel med 3 eller fler ingångar kan man ju göra själv :), ta 2 tunnlar, klipp av en på mitten, sy ihop alla tunnlarna med varandra och lägg ev en filt över mitten så de inte hoppar ut där igenom ;).

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 448
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 538
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V