R
Raderad medlem 94602
Hopas vindarna vänder snart så inte hela hunden blir sneBlåser det alltid från sidan hos er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hopas vindarna vänder snart så inte hela hunden blir sneBlåser det alltid från sidan hos er
Här @pepp
Här spetsar hon öronen till max!!! Annars hänger de snett nedåt. Hon är i dag narkotikahund....tror inte hon skrämmer så många med sina Scoobydooöron
Alltså... Hon är ju jättesöt!Crigas öron följer sitt mönster. Vänster upp, oftast...det andra kommer och går.
Det är så söt med hängande öron! ^_^, bara sett det på korsningar dock.En dum fråga kanske, men kan schäfrar ha hängande öron?
Har nog bara sett uppåtöron!
Det är så söt med hängande öron! ^_^, bara sett det på korsningar dock.
Sött på schäfrar dvs .Jag hade dock önskat stående öron på min pudel, han hade varit urgullig
Det händer en del. I bland ett upp, ibland ett halft. Vanligare på E-schäfrar som oftast har lite större öron. Mamma Mu har rätt stora öron som sitter brett isär så det är nog från hennes paraboler slappöronen kom ifrån.Det är så söt med hängande öron! ^_^, bara sett det på korsningar dock.
I dag kom tjejerna på att om alla samtidigt kättrar samma plats på valphagens galler....så välter det. Tjohooo....tre puppisar blixtsnabbt åt var sitt håll på gräsmattan
Efter tredje gången åkte de in i hundhuset. Hagen får förstärkas!
Sista gången sprang jag i sockarna ute i gräset och plockade bitska pälskorvar!
Låter som det är lätt att samla in dem, bara att springa åt andra hållet och sen plocka loss dem från vaderna.Sista gången sprang jag i sockarna ute i gräset och plockade bitska pälskorvar!
De har fallit för "Gubben" vi har lånat hemNi sa att Criga fortfarande var ledig va?
Fast då blir det kanske inga fler schäfrar där, utbrända deluxe