R
Raderad medlem 94602
Min Calibra
(ber om ursäkt för det stökiga hundgårdsbygget i bakgrunden)
(ber om ursäkt för det stökiga hundgårdsbygget i bakgrunden)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lets have a moment of silence and appriciate those pink babypaws
Måste erkänna att hon har växt om de två andra på så många sätt. Undrar om inte detta är valpen med mest potential......Lets have a moment of silence and appriciate those pink babypaws
Jag dör sötdöden!
/Valpsjukt korn
Ingen i sikte. Vi har lagt ut lite blänkare i umgängeskretsen så får vi se. Flera bra vill köpa men vi vill inte sälja. Två är sugna men har egentligen fullt då de har hundar i full träning och tävling och vi vill inte riskera att man lovar mer än man kan hålla.Hur går det att hitta ny fodervärd?
Den är min va - jag behöver någon som vaktar mina heelerCriga
Skulle vilja säga att alla tre är starka och väldigt frammåt. Man ser att attityd,kamplust, nyfikenhet och driv finns i alla. Sen är Calibra den som är mest hårdhänt på nått vis. Inte negativt men kan nog bli en driftstark tjej. Criga verkar vara den som tänker först och aggerar sen men också hon då med driv i. Cobra har gått från lite försiktig till att ta för sig rejält. Hon bjuder upp till lek och brottning och är fint social. Känns som hon är mest lik mamma mu i sitt sätt.Den här tråden skulle nästan kunna få mig att byta ras, herregud så söta!
Hur är deras personligheter nu?
Tack....antar att du menar mig
/dead
Du är ju upptagen Felkönad och av mänsklig härkomst (Fast din hårfärg är to die for och andra sidan).Tack....antar att du menar mig
Ja sorry...jag är superupptagenDu är ju upptagen Felkönad och av mänsklig härkomst (Fast din hårfärg är to die for och andra sidan).
Så tjatig du är,Bidde dubbelt. Och jag ska INTE ha någon schäfervalp med vassa monstertänder!