Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De rider en kortare bana imorgon, startordningen lottas, de rider först ett varv på sin häst för att sedan även turas om att rida de andra tre hästarna. I någon fiffig ordning så att samma häst eller ryttare inte går rundan direkt efter.Någon som vill förklara hur morgondagen funkar? Ska alla fyra rida fyra omgångar på olika hästar?
Jajamen! Ses där då, kanske Rider H90.@Estivuz Jag kommer också vara iväg på fälttävlan imorgon Kan man tro att du också ska till Botkyrka? Jag är dock bara hästskötare
Tur att man kan se det på Play i efterhand!!
ja det är det Så räknas de sammanlagda felen från alla ritter till ett resultat!@RostKaptenen Tack! Är det samma bana hela tiden?
Nej allra helst hade jag bara velat ha RGB vidare.
Har Madden också något tråkigt förflutet i sin hästhantering, som jag missat?
Undrar vad som skulle hända om någon häst blev skadad (gud förbjude) under annan ryttare under finalen? Det har väl aldrig hänt vad jag vet men om det skulle hända undrar hur det då ser ut med försäkringar o.s.v.
Jag hade ÄLSKAT att se Roger Yves Boost i finalen, snacka om underhållning! (Och jag vet att han inte är med i årets VM, men ändå )
Men annars tycker jag att det hade varit kul att se Ehning i final, hans hingst är ju väldigt mycket hingst så intressant att se hur det hade funderat för alla ryttarna (och det hade gett Roffe superbra förutsättningar)
Hade varit kul att se Marockanens (minns inte namnet) häst i final 4. Den verkar ju ha en del humör och inte helt lätt att manövrera Rodeo time?
Undrar vad som skulle hända om någon häst blev skadad (gud förbjude) under annan ryttare under finalen? Det har väl aldrig hänt vad jag vet men om det skulle hända undrar hur det då ser ut med försäkringar o.s.v.