VM i hoppning

Sitter också bänkad framför TVn idag! Så spännande!! :nailbiting:

Sorry om detta skrivits förut men räknas alla rundor? Hade varit bättre tycker jag om ryttarna började med andras hästar och sen fick rida sin egen sist. Då känner de ju verkligen om hästen orkar eller är slut. Och så kan man välja om man vill köra på sista rundan eller bara räkna de 3 första.

Tur det inte är över än, tror det kommer bli en del på rivningar på varje ryttare. Roffe har förhoppningsvis bara börjat trenden..

Roffes andra runda var inte hela världen tycker jag. Skulle faktiskt inte förvåna om någon får ett stopp, hästarna är trötta, stora hinder och nya ryttare.

Intressant att de har sin egen sadel.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 416
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 287
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 724
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama