Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar dock vad som händer med tävlingen om någon häst inte kan fullfölja?
Jag tyckte jag läste något om det. Om en häst blir skadad så tar 5:an över, alltså åker både ryttare och häst (som hör ihop) ut och ersätts av nästa ryttare/häst.
If a Horse is not fit to participate in the second, third or fourth round, the results it had obtained thus far, other
than its result in the first round, are cancelled. The Athlete of the Horse that is unable to continue will not
participate in the fourth round. In this case the total result of each Athlete is determined over three rounds, one on
his own Horse and two on other Horses.
Hoppar in i tråden, är det någon som vet var på nätet man kan se finalen? Och när går den? Jag har kikat på SVTplay men blir inte klokare.
Hittar inte heller att livesändningen ligger ute på SVT Play, men eftersom man kan se alla SVT-kanaler live på nätet så kan du iaf se det här:Hoppar in i tråden, är det någon som vet var på nätet man kan se finalen? Och när går den? Jag har kikat på SVTplay men blir inte klokare.
Hittar inte heller att livesändningen ligger ute på SVT Play, men eftersom man kan se alla SVT-kanaler live på nätet så kan du iaf se det här:
http://www.svtplay.se/kanaler
Vill du länka? hittar bara semifinalenVm finalen från 1990 finns på svts öppna arkiv!
Jag hade velat se Mic Mac i finalen. Då hade det blivit åka avJag hade ÄLSKAT att se Roger Yves Boost i finalen, snacka om underhållning! (Och jag vet att han inte är med i årets VM, men ändå )
Men annars tycker jag att det hade varit kul att se Ehning i final, hans hingst är ju väldigt mycket hingst så intressant att se hur det hade funderat för alla ryttarna (och det hade gett Roffe superbra förutsättningar)
Ja det är samma bana.8 hinder 10 språng på dagens bana, maxhöjd 1,55. Känns ganska mastigt med tanke på att hästarna ska göra 4 rundor för det är väl exakt samma bana rätt igenom?
8 hinder 10 språng på dagens bana, maxhöjd 1,55. Känns ganska mastigt med tanke på att hästarna ska göra 4 rundor för det är väl exakt samma bana rätt igenom?