VM i hoppning

Rotationsschema
Rotation of the Athletes
Horse D Horse C Horse B Horse A
Athlete d c b a
Athlete c b a d
Athlete b a d c
Athlete a d c b

Funkade inte så bra att lägga in, men de rider alla sin egen häst först och sen de andras.

Startordningen imorgon lottas men alla rider sin egen häst först.
Jag gillar Beezies häst skarpt, tror den har mycket kvar att ge imorgon. Hoppas såklart på medalj till Roffe.
Typiskt att man är iväg på fälttävlan imorgon när man borde vara bänkad framför tvn. :/

@Estivuz Jag kommer också vara iväg på fälttävlan imorgon :p Kan man tro att du också ska till Botkyrka? :) Jag är dock bara hästskötare :)

Tur att man kan se det på Play i efterhand!!

Jäklar 145-155 cm på en häst du aldrig suttit på :nailbiting::nailbiting:
Och jag blir nervös över att jag ska tävla 80 cm på en häst jag ridit i flera år :meh:..

Jag har fasen gåshud. Hur det än slutar i morgon, så var väl en individuell VM-final kanske det som RGB saknat i sin fenomenala karriär. Och nu är han där, efter en besvärlig tid med skador och tävlingsuppehåll. Nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att det slutar med medalj också, så denne fantastiske ryttare kan få räkna in EM-guld, OS-silver och VM-? i sin individuella medaljskörd.

Go go go Kung Roffe!!! Jag kommer att vara bänkad, även om jag blir löjligt nervös.

Tycker det roligaste är att Roffe själv sa att "man har nog råd med 0+4 fel idag och ändå komma till final". Han är verkligen synsk ;)

Nej allra helst hade jag bara velat ha RGB vidare. :)

Har Madden också något tråkigt förflutet i sin hästhantering, som jag missat?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 416
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 287
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 724
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama