VM i hoppning

ÅH vad nervös, men jag tror inte Casall har ner två. Det vore väldigt oväntat. Jag tror vi har en svensk i final igen! Fasen vad kul!!

Ja lille Bertram imponerar! Ser ut att sitta lite löst och kommer ganska högt över hästen och på bakvalvet men lyckas ändå hålla duon balanserad.

Det skulle vara nedslag och tidsfel i så fall, om han tar det för lugt... Men det gör han nog inte! Eller om han tar helt slut... Eller det blir något totalfel... :nailbiting:

Fast jag tror de klarar det!!

Det skulle vara nedslag och tidsfel i så fall, om han tar det för lugt... Men det gör han nog inte! Eller om han tar helt slut... Eller det blir något totalfel... :nailbiting:

Fast jag tror de klarar det!!

Statistiken är ju onekligen på hans sida. Tror också det kommer gå bra, ev 1 nedslag alt 1 tidsfel.

fyfaaan.. säg inte så! Ser framför mig att allt bli plockepinn... :eek:

De pratade om statistik innan, inga bommar ner än.. huuu huu hu

:nailbiting:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 416
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 287
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 724
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna