VM i hoppning

En runda till om ca 1 timme.

Om nån har sett exakt starttid för andra rundan så får ni gärna säga till!

Wow vilken ritt av Roffe!! :bow: Jag är verkligen grymt imponerad, såg ni marginalen på vattnet?! Han och Casall förtjänar verkligen att gå till final.

@Bluefish Roger kommenterade dressyren i årets VM och det var pinsamt, det var så mycket han inte kunde och experten fick rodda hela sändningen själv i princip. Håller däremot med att han var underhållande i hoppningen på EM :)

Han kommenterade väl några grenar även nu på VM, men har tydligen behövt åka hem för att han blev sjuk.

Förstår det om han inte har någon hästanknytning sedan tidigare. Det är ju lite enklare upplägg i hoppning. Felfritt - bra, rivning - dåligt. Kan bli knivigt för en nybörjare att anmärka på taktfel och inte tillräckligt undersatta bakben. Märkligt val av kommentator mao.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 416
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 288
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 724
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama