Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju bra att @Niyama svarar korrekt på frågorna åt mig, haha.
En spelare har hoppat av men jag hoppas kunna ersätta rollen.
Det här är det jag reagerar mest på idag. Lobelia kommer in och påpekar varför det inte blev så mycket teoriande igår, som svar på matmissbrukarens kommentar om att det är lite att teoria kring idag.
Varför kommenterar Lobelia det och sedan inte fortsätter att försöka teoria? Dvs, går bara in och "försvarar" sig själv och sedan försvinner. Det gör mig misstänksam, en god skulle försöka teoria om inte annat så för att hjälpa andra goda att hitta onda.
Eftersom jag tyvärr måste rösta nu (skall iväg om tio minuter och kommer bara kunna kika sporadiskt från mobilen), så får det bli Lobelia som får min röst idag.
Habina röstar på Lobelia
Känner mig samtidigt hemsk, för jag lovade att inte rösta på en ny i första röstningen. Förlåt mig Lobelia, det är inget personligt.
Habina verkar totalt ha ignorera att jag faktist inte lekt med er förr och använder min brist på vetskap när man enigt henne ska skapa teorier som anledning till att rösta på mig. Dessutom har hon tydligen lovat att inte rösta ut någon ny första rundan.
Det gör att Habina är minst trippel ond vilket skulle rikta ögonen åt hennes håll även om det funnits fullt av teorier som spretat i andra riktningar.
Lobelia röstar på Habina
Ja utifrån vetskapen att det är ca 4 onda och utifrån ovan motivering. Givetvis är jag öppen för omständigheter som kan komma i framtiden om habina och utifrån dem ändra mig.Varför gör det Habina så ond? Hon behövde rösta tidigt och det är svårt när det finns så lite att gå på. Jag tolkar det som att du skulle se henne som så ond även om det fanns saker som pekade på andra?
Ja utifrån vetskapen att det är ca 4 onda och utifrån ovan motivering. Givetvis är jag öppen för omständigheter som kan komma i framtiden om habina och utifrån dem ändra mig.
Förutom detta så är jag i samma situation och måste rösta tidigt.
Hade det bara varit en ond eller kanske ingen alls så hade sannolikheten för att Habina varit ond sjunkit drastiskt och så om fler visar sig ha onda tendenser så finns det fortfarande utrymme att misstänka Habina.Jag fattar nog inte, vad har vetskapen om antal onda med saken att göra?
Hade det bara varit en ond eller kanske ingen alls så hade sannolikheten för att Habina varit ond sjunkit drastiskt och så om fler visar sig ha onda tendenser så finns det fortfarande utrymme att misstänka Habina.
Jag röstar givetvis på den jag misstänker mest.Men om det finns nån som du misstänker mer än Habina, varför inte rösta på den?
Jag röstar givetvis på den jag misstänker mest.
Har inte lyckats lista ut antalet ulvar oh inte heller hittat inlägget där ni kommer fram till antalet
Fyra onda mao??
Enligt min åsikt är det enbart de onda som tjänar på att "chansa" på färre onda. Hellre att man räknar med en för mycket som god, och med tanke på alla specialroller så tycker inte jag att det verkar osannolikt med fem onda i den här leken. Speciellt då varken ulvarna eller tjuven känner till varandra, tjuven kan ju liksom lika gärna bli uppäten...Om det räcker med att de onda är fler än de goda så tycker jag det låter mycket med 5 onda. Så då känns det svårt att gissa hur myrten tänkt. Hade jag varit LL med dessa roller så hade jag haft 5 onda men haft att ulvarna måste vara fler för att de ska vinna.
Är tveksam på Habinas roll och känner inte att hon ör huvudmisstänkt bland onda.Varför gör det Habina så ond? Hon behövde rösta tidigt och det är svårt när det finns så lite att gå på. Jag tolkar det som att du skulle se henne som så ond även om det fanns saker som pekade på andra?
Med feber och världens huvudvärk så har jag lite svårt för att sätta mig in i allt och teoria nåt större ikväll, men gör så gott jag kan. Får väl stoppa i mig lite alvedon snart så kanske det blir bättre (och hoppas på att det inte räknas som doping ).
Enligt min åsikt är det enbart de onda som tjänar på att "chansa" på färre onda. Hellre att man räknar med en för mycket som god, och med tanke på alla specialroller så tycker inte jag att det verkar osannolikt med fem onda i den här leken. Speciellt då varken ulvarna eller tjuven känner till varandra, tjuven kan ju liksom lika gärna bli uppäten...
Hedinn röstar på glömmerallt
Nja, du skriver väl ändå att du inte tror på fem onda i och med att onda vinner när de är fler än de goda? Att du hade haft fem onda, men att onda vinner när ulvarna är fler. Eller har jag läst fel då?Du har nog missförstått något, jag har hela tiden trott på just 5 onda. I det inlägget du citerar påpekar jag dessutom att jag valt fem onda om jag varit LL. Röstar du på mig för att jag är osäker på om det är fem onda?