Vi som debatterade sangira eller gin och tonic hade än mindre trivialiteter att gå påSjälvklart, men jag har lite svårt att komma igång på om någon tänkte dricka en sangria eller inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi som debatterade sangira eller gin och tonic hade än mindre trivialiteter att gå påSjälvklart, men jag har lite svårt att komma igång på om någon tänkte dricka en sangria eller inte.
Vad händer om tjuven tjuvar av prisutdelaren? Alltså, vad exakt är det för förmåga den får? Att ge något till en annan spelare eller tjuvar den själva priset och hur väljs priset då?
Och skitkul tema!
Försöker sälja in ulvlekar hos min kusin, snart så!
Blev du lessen nu? F'låt. Jag kan bjuda på en virtuell Gin och tonic i stället. Med äkta hembränt.
Då blir det liten stark en "räcker över en halvlitersbägare full med gin och tonic, ungefär 30% gin"
- spill inte
Givetvis. Jag behövde nån mer som är lika novis som jag på detta. Dressyren kan jag nog fixa, men inför hindergrenarna lär det krävas mer än en flaska champagne för att jag ska våga ge mig ut på banan...
Alternativt att distrahera hinderdomaren och smyga förbi. Kan dock ta lång tid, så maxtiden går ut. Hm...
Men du! Nu insåg jag ju hur det är tänkt! Jag har ju tre fjordhästar som är ljusbrunblacka allihop, så ingen kommer ju märka om jag byter häst! Frågan är bara vem som gör vilken gren bäst... Ettåringen Ricky är nog snabbast och tar sig fram på de mest konstiga ställen, så han får nog gå terrängen. Ariel hoppar bäst och egentligen är Hampus nog lyhördast, så han får gå dressyren. Jag presenterar därmed mitt Dream Team:
Dressyrhästen Hampus
Terränghästen Ricky
Och hopphästen Ariel
Håll med om att ingen kommer märka att jag byter häst.
Hon säger även att hon ska rösta på mig idag, för att jag verkar vara den starkaste konkurrenten... En ryttare med god tävlingsanda vill väl vinna över sina konkurrenter fair and square, inte stoppa dem i veterinärbesiktningen?
(Förlåt habina, men jag reagerade på det. Du låter så himla säker)
Ni missade mitt citat på förra sidan? Eller var det inget att reflektera över?
Habina känner ju sig så säker med sin ulvhäst
(Förlåt habina, men jag reagerade på det. Du låter så himla säker)
@Habina Ja, men jag menar på att det hjälper inte att klaga på att det finns lite att gå på, då får man kommentera på det lilla som finns, även om det är lite. Det kommer inte att bli något mer att fundera kring om man bara skriver att det inte finns något att gå på utom enstaka inlägg, det kommer att bli mer att gå på om man kommenterar det enstaka inlägg man hittar som handlar om leken. Och det är väl en fördel, för alla i leken?
Och jag vet helt ärligt inte om det är svårare att börja som ulv än som vanligt när det finns väldigt lite att gå på, men jag blir fundersam överlag när det inte verkar finnas någon vilja att dra leken framåt. Det gäller även andra som kommenterat i samma stil, typ @bumpo och @Niyama men jag har sett Niyama i VM i hoppning-tråden så då förstår jag om hon inte varit aktiv i eftermiddag pga det, och bumpo har jag inte sett till öht, så hann de inte mer just då köper jag att de inte kommenterar mer. Men grejen i sig tycker jag är märklig, man vill väl ha igång leken och då kan man inte bara luta sig tillbaka och låta andra göra jobbet att få igång leken.
Vi som debatterade sangira eller gin och tonic hade än mindre trivialiteter att gå på
Så kan det givetvis också vara.Sorry, men jag tolkade det som skämt/fortsättning på OT och inte en seriös teori. Tänker du att hon låter självsäker = ulv då? Jag tycker nog att det är fler som låter självsäkra i OT-pratat, typ @zassoo som pratade om att hon var självskriven i toppen etc, det verkar lite otroligt att just onda ska skämta om det, vad har de att vinna på det tänker du?
"-Leken är slut när siste ulven är död eller när onda är fler än de goda."@Myrten
Du har inte skrivit, när de respektive sidorna vinner. Det är ju inte givet när det finns fler onda än ulvar så jag vill gärna ha mer info om det.
Tja, då är det väl bara att skriva något själv om leken.
14/3 är 4,6 och 14/4 är 3,5. Vad tror ni om antalet ulvar? Törs man gissa på tre ulvar och en tjuv? Eller fyra ulvar?
Frågan är bara viljen roll de två avhoppade hade.
Får vi reda på det @Myrten ?
"-Leken är slut när siste ulven är död eller när onda är fler än de goda."