Jag håller med
@Niyama är det något som handlar om leken? Alltså som inte är temarelaterat?
Jag tror inte det. Men tja, det kommer ju inte komma om ingen sätter igång med teorier. Såatte...
(lustigt med så många inlägg om hur man färgar texten - för att se hur de som lyckats har gjort så rekommenderar jag "svaraknappen" så man får se hela koden)
@cirkus kommer med det första skarpa inlägget - om vi bortser från de som pratade om hur en färgar sina inlägg. Men jag anar en viss ton att förmynderi, kan hon ödsla energi på att informera mindre vetande om sådant för att hon redan vet att hon kommer att vinna?
Intressant då att:
Hur ser du koden på färgen då? Jag prövade utan att se.
Som GA påpekar ser man det inte direkt, man måste klicka på BB-editorn i svarsfältet. Hum.
Jag gillar ju inte bubbel så där överdrivet mycket. Får jag dricka sangria i stället?
@bumpo vägrar vara en del av gemenskapen, utan ska sticka ut. Främjar sig från de andra = hint till ulvarna?
Nä det får du inte, det blir vatten och bröd för dig.
@Lobelia svarar bumpo med följande - vill hon visa att hon uppfattat hinten genom en "ond" kommentar om att hon ska sätta bumpo på diet (=svagare/tröttare bump) precis innan den viktigaste tävlingen på hela året?
Är så fallet svarar ju
@bumpo på ett sätt som gör att hon visar att hon uppfattat hinten:
Men buhu på dig du är säkert ulv också.
Pfft, jag låg i sängen långt innan du skrev det inlägget
Festande är definitivt misstänkt! Doping?? Bäst att testa deras hästar också, för säkerhets skull.
Och
@zassoo går ut i sann ulvspelsanda och börjar redan misstänka sina medspelare för fusk -
@Habina kontrar med att i klassisk ulvspelsanda haka på
@Lobelia och hennes misstanke om zass, hämndmisstankar är ju en klassisk taktik.
@bumpo kommer in och börjar tala om bananskal - vilket börjar diskuteras men som snabbt hamnar i skymundan (iallafall för mig) när
@Hedinn kommer in och erkänner att hon kommer att vara påverkad under hoppningsgrenarna. Är inte det fusk om något?
Nästa anmärkningsvärda sak är ju givetvis att
@Habina både erkänner fusk och berättar hur hon tänkt gå tillväga!
Men du! Nu insåg jag ju hur det är tänkt!
Jag har ju tre fjordhästar som är ljusbrunblacka allihop, så ingen kommer ju märka om jag byter häst! Frågan är bara vem som gör vilken gren bäst... Ettåringen Ricky är nog snabbast och tar sig fram på de mest konstiga ställen, så han får nog gå terrängen. Ariel hoppar bäst och egentligen är Hampus nog lyhördast, så han får gå dressyren. Jag presenterar därmed mitt Dream Team:
Dressyrhästen Hampus
Terränghästen Ricky
Och hopphästen Ariel
Håll med om att ingen kommer märka att jag byter häst.
@CaisaLundblad Däremot verkar dedikerad!
Säger tyvärr inget om på vilken sida hon står.
Men håller henne under uppsikt.
Sedan kommer
@Niyama och
@bumpo in och vill ha lekrelaterat prat - utan att göra en ansats till att börja. Å andra sidan är det svårt med så mycket OT - vart ska man börja liksom?
@Habina kommer igen in börjar diskutera ev fördelning goda/onda. Personligen tror jag att det är svårt att sia om, det beror lite på hur LL tycker att en ond specialroll är värd + hur mycket hon tycker att de goda specialrollerna är värda. Men fem onda på 14 känns lite väl mycket, å andra sidan rätt många goda specialroller och en ond som inte är i lyan så.... Tja, vilket som helt enkelt.