VM i fälttävlan (Ulvspel)

Gaahh satte mig vid datorn nyss :nailbiting: Har skummat igenom det som skrivits idag men blir mest virrig, främst av alla teorier mot cirkus, vet inte vad jag ska tro om någonting :p Måste luska lite mer, det verkar ju helt klart stå mellan Jeffery och cirkus i denna lynch.
Ja det gäller att bestämma sig om vem som är skummast, som sagt jag tittade mest på vem som röstat på vem.

Så Niyama inte får min röst ogiltig förklarad.

Lobelia röstar på Jeffery
 
Jag tycker att andraröstningen är betydligt mer intressantare än förstaröstningen.
Här har jag tydliggjort hur de röstade låg till vid varje lagd röst, de/den som ledde röstningen är fetmarkerad:

15:46 Habina2 röstar på Koppen
{1 Koppen}

17:56 cirkus2 röstar på CaisaLundblad
{1 Koppen}{1 CaisaLundblad}

18:22 Jeffery röstar på Koppen
{2 Koppen}{1 CaisaLundblad}

19:28 Snurrfian röstar på Jeffery
{2 Koppen}{1 Jeffery}{1 CaisaLundblad}

20:49 Mammas röstar på Jeffery
{2 Koppen}{2 Jeffery}{1 CaisaLundblad}

20:51 Lobelia röstar på cirkus2
{2 Koppen}{2 Jeffery}{1 CaisaLundblad}{1 cirkus2}

20:56 CaisaLundblad röstar på Koppen
{3 Koppen}{2 Jeffery}{1 CaisaLundblad}{1 cirkus2}

20:57 zassoo röstar på Koppen
{4 Koppen}{2 Jeffery}{1 CaisaLundblad}{1 cirkus2}

20:58 Koppen röstar på CaisaLundblad
{4 Koppen}{2 Jeffery}{2 CaisaLundblad}{1 cirkus2}

20:58 Niyama röstar på CaisaLundblad
{4 Koppen}{3 CaisaLundblad}{2 Jeffery}{1 cirkus2}

20:59 glömmerallt röstar på cirkus2
{4 Koppen}{3 CaisaLundblad}{2 Jeffery}{2 cirkus2}

21:00 Hedinn röstar på CaisaLundblad
{4 Koppen}{4 CaisaLundblad}{2 Jeffery}{2 cirkus2}

Koppen låg alltså pyrt till under hela röstningen, och med bara tre minuter kvar så det ut som om det skulle bli en klar Onda Koppen-seger. Så dyker det upp tre i-sista-minuten-röster av fyra på Caisa, som gör läget oavgjort med bara sekunder kvar.

Varför denna rally på en och samma person?

Det konstigaste med den där röstningen tycker jag är att så många verkar "släppt" caisa till idag och jag fattar inte riktigt varför. (ja varför du tror det har jag förstått men du tillhörde ju inte heller de som röstade på henne)
 
Det konstigaste med den där röstningen tycker jag är att så många verkar "släppt" caisa till idag och jag fattar inte riktigt varför. (ja varför du tror det har jag förstått men du tillhörde ju inte heller de som röstade på henne)
För att denna gång är det väldigt viktigt att lägga rätt, då det redan tidigt stod klart att röstningen handlade om en Ond Ulvafuskare ståendes mot en God.
 
Det konstigaste med den där röstningen tycker jag är att så många verkar "släppt" caisa till idag och jag fattar inte riktigt varför. (ja varför du tror det har jag förstått men du tillhörde ju inte heller de som röstade på henne)

Jag tror mer på Caisa som ond än någon av Cirkus och Jeffery.

Och Jeffery hur kan du veta att någon av er är ond utan att vara det själv ;)
 
För om det är två Goda eller två Onda brukar det inte - i varje fall inte i min värld - bli så här polariserat. Och jämt.
 
Jag hann in och jag kommer inte att ändra min röst ;)

om jag inte blir kvar efter att lynchen är avgjord så har jag ju lämnat mitt testamente i mitt teoriinlägg

Mammas inlägg #658 - vad menar du? Det borde du väl fatta att om jag är GOD så vinner ju ulvarna på att få ut mig och således negligerat mina resonemang

Må bäste man vinna!
 
Jag tror mer på Caisa som ond än någon av Cirkus och Jeffery.

Och Jeffery hur kan du veta att någon av er är ond utan att vara det själv ;)

Har du lust att sammanfatta dina teorier mot caisa?

Röstar du på jeffery för att du tror cirkus är god(och isåfall varför) eller finns det någon annan anledning till att rösten inte hamna på caisa?
 
Jag avskyr att stressa fram en röst :( Men vad ska man göra när man är så hemskans upptagen hela dagen :p

zassoo röstar på cirkus

då jag tycker att flera av hennes resonemang haltar, ffa blir jag väldigt misstänksam när hon fortsätter prata om Caisa som ond bara för att någon som röstade på Habina dag 1 borde vara ond. Enligt vilken logik undrar jag? Statistiskt sett tror jag inte riktigt på det. Sen har vi ju hela historien med MM, men där vet jag inte riktigt vad jag ska tro.
 
För om det är två Goda eller två Onda brukar det inte - i varje fall inte i min värld - bli så här polariserat. Och jämt.

Kan du utveckla det resonemanget? Jag håller inte allsmed dels för att alla onda inte känner till varandra. Dessotum borde ulvarna ha nytta av att få det att så melllan två goda eftersom att det är troligt att den sominte ryker nu blir fortsatt misstänkt.
 
Har du lust att sammanfatta dina teorier mot caisa?

Röstar du på jeffery för att du tror cirkus är god(och isåfall varför) eller finns det någon annan anledning till att rösten inte hamna på caisa?

Jag har ingen uppbygglig teori om någon, mitt stora problem, det är mer än min magkänsla.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 327
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp