Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite olika anledningar, men alla har med den röda tråden i sin motivering; Koppens felsägning.Alltså nu blir jag nojig av att det kommit så många röster på cirkus på slutet det såg jag inte när jag röstade. Folk verkar rösta på henne av lite olika anledningar också detär lite intressant.
Jo om Koppen visste något om avhoppet på riktigt så kan det bara ha skett genom att den som hoppade av sa det i lyan. Den som hoppade av var MM som jag övertog rollen ifrån.
Senare så blev också Bumpo ersatt av Habina2. Dock inte pga avhopp utan hon blev kickad pga missad röstning. Fast egentligen är det ganska underligt. Jag missade ju också den röstningen men blev inte kickad, däremot så dog jag döden när ulvarna åt mig.
Alltså nu blir jag nojig av att det kommit så många röster på cirkus på slutet det såg jag inte när jag röstade. Folk verkar rösta på henne av lite olika anledningar också detär lite intressant.
Jag fattar inte alls jämförelsen med förra leken. Du var ju siare och det behövdes ju inte en Einstein för att förstå.
Det är väl olika spelstil hur drivande man bestämmer sig för att vara i en viss situation. Jag vet ju absolut inte om Habina har skaffat ett alibi, min spontana tanke är att så är det INTE. Jag vill bara lyfta möjligheten.
Sen har du naturligtvis alldeles rätt i att ett alibi inte måste få omedelbar effekt genom att någon offras. Men ibland så kan det vara värt det. I detta fall ser jag det som två möjliga fördelar för lyan. Dels 1) jag blir misstänkt (och för att upprepa mig, Koppen har inte vid något tillfälle påpekat sin felskrivning utan låter mig fortsatt vara utpekad, vore jag ond så är det väl dumt att riskera att få ut ännu en ulv vid nästa lunch? Är jag god och blir lynchad så har de lyckats) 2) En potentiell godförklaring av Habina.
Lobelia röstar på Jeffery
Det är en stor ansamling av röster på Cirkus från de jag misstänker mest exempelvis Niyama, Caisa, Mammas och från jeffery som jag tycker verkar skum. Det är ännu ett led i att flytta bort Cirkus från ULV-lyan