Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om BB-listan ovan, är det någon som har en bra lista på apoteksgrejer att ha hemma när bebis kommer? Salvor och sånt?
Så, nu är jag i stånd för en kort uppdatering. Vår lilla flicka föddes kl 18.31, i v 36+1. Mår helt ok, har ätit de berömda mackorna och vilar nu med sovande bebis utanpå magen. Vi hörs nog när jag är hemma om några dagar. Får stanna minst två dygn iom tidig födsel.
Stort grattis! Och välkommen ut Vad roligt!Så, nu är jag i stånd för en kort uppdatering. Vår lilla flicka föddes kl 18.31, i v 36+1. Mår helt ok, har ätit de berömda mackorna och vilar nu med sovande bebis utanpå magen. Vi hörs nog när jag är hemma om några dagar. Får stanna minst två dygn iom tidig födsel.
Grattis!Så, nu är jag i stånd för en kort uppdatering. Vår lilla flicka föddes kl 18.31, i v 36+1. Mår helt ok, har ätit de berömda mackorna och vilar nu med sovande bebis utanpå magen. Vi hörs nog när jag är hemma om några dagar. Får stanna minst två dygn iom tidig födsel.
Så, nu är jag i stånd för en kort uppdatering. Vår lilla flicka föddes kl 18.31, i v 36+1. Mår helt ok, har ätit de berömda mackorna och vilar nu med sovande bebis utanpå magen. Vi hörs nog när jag är hemma om några dagar. Får stanna minst två dygn iom tidig födsel.
Grattis!!!!Så, nu är jag i stånd för en kort uppdatering. Vår lilla flicka föddes kl 18.31, i v 36+1. Mår helt ok, har ätit de berömda mackorna och vilar nu med sovande bebis utanpå magen. Vi hörs nog när jag är hemma om några dagar. Får stanna minst två dygn iom tidig födsel.
Det närmar sig för ett par av oss!
Hur känner du inför förlossning nu, just när det börjar dra ihop sig? Själv har jag haft en i mitt tycke väldigt enkel och okomplicerad graviditet, men nu är jag less och vill föda Tråkigt att dra hemma, att orka så lite och bara räkna dagar. Tänkte packa bb-väska idag, herregud en vinterbebis är ju ute, tänk om min kommer härnäst?
Så packa lite och ställa iordning sängarna ikväll så kanske en kan lugna sig en smula! Sidospår, men fick vaccinationsfrågan av min bm igår. Men det känns ju jättesent? 3½ vecka till BF, dessutom är jag redan sjuk och blev jättedålig av svininfluensavaccinet vilket hon sa att det här liknade i mångt och mycket.