Ja jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta att skritta när smärtan lagt sig. Jag har ju varit så nöjd med att jag åtminstone kunnat göra det 20-40 min 3-5 dagar/vecka så jag fattar inte varför jag ens skulle prova traven?! Det har verkligen varit roligt att snöa in på detaljnivå i skritten.
Vad roligt att ni fastnat för samma vagn! Trodde vi skulle bli helt ensamna om att ens kollat på en crescent. Tycker alla andra känns väldigt stumma när man jämför med comforten. Tänker att det måste vara gött att ligga i en vagn med bra fjädring
Ja det förstår jag. Hoppas det går över för dig. Min pålle lyckades ju bli halt så vi har precis fått klartecken att rulla igång igen. Så nu hoppas jag verkligen att det kommer funka bra att köra! Kommer börja med två-tre gånger/vecka ca en halvtimme skritt i början. Det blir lagom start för oss båda. Skönt att kunna ha vagn som alternativ både med tanke på hennes kotor och på att jag då bara kan åka med.
Vi har kompisar som också har crescent, fast classic. Bara hört bra om dom. Men det var samma här, när vi kände skillnaden i fjädring så var valet enkelt. Vi köpte våran bättre begagnad, ser ny ut!