Helt rätt med vecka, har 31 fulla veckor i morgon.
Om jag har fått rätt siffror från BM så är det kanske 5 av 50 som går 40 fulla veckor. De flesta föder visst mellan vecka 36-38. Detta pga stora barn. Sedan är även HF vanligare vid diabetes (fråga mig inte varför dock).
En av de största anledningarna till att så många diabetiker slutar i snitt är även för att man inte pushar en diabetes mamma på samma sätt som en vanlig vid själva förlossningen. Av anledningen till att det finns andra sjukdomar (diabetes) som ställer till det ibland ändå. Därför kommer beslutet om snitt snabbare än vad det hade gjort om jag inte haft diabetes.
Om jag har förstått BM rätt vill säga.
Visst är dom hlet fantastiskt söta. Jag tror dock att Dagny kommer bli en riktig tjej. Hon gör vad hon vill, NÄR hon vill och inte när någon annan ber henne om det. Att det tar tid att vinna hennes förtroende, men har man väl gjort det har man en livslång kompis. Ett typiskt sto skulle jag säga i hästvärlden, medan Glenn är så mycket typisk valack han kan bli, han älskar alla som klappar, ger honom mat och myser med honom. Han kommer vara en sådan mans tänger ut från sovrumsfönstret för att han spinner för högt
Har redan en sambo och en hund som snarkar som polska lastbilschaufförer. Tro mig, det räcker
Ska bli otroligt kul att se hur dom utvecklas i framtiden, de kommer få vara innekatter tills efter kastrering i vår. Sedan blir det kattlucka med förhoppningen att Glenn inte ska vandra så mycket