Jag har inte ens sökt gravpenning, vet att jag skulle få utan att blinka. Men jag vet även att jag kommer gå sjukskriven hela vägen nu, inte många vevkor kvar
Jag blir i typ sämre skick för var dag som går. Ont som jag vet inte vad om kvällarna, om jag gjort minsta lilla ansträngning under dagen.
Lutar allt mer åt en Novemberbebis här enligt BM. Men vi får se, tar ett nytt SF mått på Tisdag och ett nytt TUL måndagen efter det. Då får jag lite mer klarhet i vad som händer.
Jag börjar bli smått stressad, är jag verkligen redo för barn? Det är en stor omställning i det dagliga livet. Är jag verkligen redo för det?
/QUOTE]
Jag tror inte att man någonsin känner sig redo, hur mycket man än förbereder sig. Du verkar ha fötterna på jorden och sunt förnuft, så det kommer säkert gå galant.
Åt vilket håll ligger din bebis, har den vänt sig rätt än? Om jag ska tro min BM ska jag se mig om i stjärnorna efter att min bråkstake ska lägga sig med huvudet nedåt. Den får tills nästa besök på sig att vända håll, annars blir det vändningsförsök.
Men vilka sötnosar ni hittat!