Ja det känns så skönt att ha körningen som ett alternativ.
Jag tyckte också att comforten var överlägsen classicen. Hade sån tur att den vagnen vi köpte fanns i samma område som min svägerska bor i i Stockholm. Hon sa tidigare att hon kunde stå till tjänst att åka och titta på vagnar, så det var perfekt. Hade varit på tok för långt för oss att åka och kika på en vagn 60 mil bort.

I närheten här fanns också bara classic på annons.
Alltså det där med att man nån gång lyckats med konststycket att känna sig sexig är verkligen avlägset... En kula ivägen som jag liksom får lyfta med när jag rullar för att byta sida i sängen, jag får trycka mig upp när jag legat ner, det tycker sambon är jättekul...

Och på kvällarna är det så tungt så när man duschat och ska på med trosor vill jag hålla i mig med ena handen och liksom trä på över en fot i taget - det är visst också jättekul.

När vi sist faktiskt hade sex sa han nån gång att "det känns som att nånting tar emot", ehm. Haha! Efter det har ingen av oss haft lust med nånting sånt... Man kan ju undra i vilken avlägsen tid det skulle kunna ske igen.

Även om man kanske får lust så tittar man på sig själv, inser att jag kommer inte kunna göra ett skit, bara ligga där med min kula ivägen, så då tappar man det ganska fort. Iaf jag.

Sexig är det sista jag skulle säga om mig själv just nu.