På tal om något annat: är det någon mer som funderar över planerat snitt? Mvc skulle skicka mig på samtal senare och sätta igång processen.
HÄR är mitt första inlägg om planerade snitt, och ingenting annat. Mitt andra inlägg var som svar till en annan användare och bör inte tas ur sin kontext. (och varför skulle jag ens behöva be om ursäkt, eller förklara mig angående det inlägget, det vägrar jag att göra. Jag ÄR rädd för läkare, sjukhus, smärta etc - MEN jag har också blivit opererad och lever inte uppe i det blå och tror att ett snitt blir en dans på rosor).
Att cirkus har rätt att göra sin egen tolkning av mina inlägg är såklart sant, men jag har också rätt att sparka bakut när någon försöker att lägga ord i min mun. Ingenstans har jag skrivit att jag tror att jag inte kommer att ha ont alls efter snitt. Jag tycker inte att hennes inlägg var vidare trevligt eller vänligt, och hon "undrade" inte över någonting utan tyckte helt kort och gott att mitt synsätt var ett "feltänk". Och att "rätt sorts information är bättre än självstudier på nätet" - trots att hon inte har en enda aning om var min information kommer ifrån (min barnmorska, som har full insyn i min skadehistorik) och att jag inte ägnat särskilt många minuter åt "självstudier" på nätet.
Jag är helt enkelt djupt ointresserad av vad cirkus kan tänkas tycka om mitt så kallade "feltänk".