Vilken lättnad! Vi får göra kub ändå! De börjar med det igen efter semestern den veckan jag precis gått in i vecka 12. Nu slipper jag vara orolig för att vi måste vänta på rul.
Men wtf.
När är det?
Nästa vecka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken lättnad! Vi får göra kub ändå! De börjar med det igen efter semestern den veckan jag precis gått in i vecka 12. Nu slipper jag vara orolig för att vi måste vänta på rul.
Men wtf.
När är det?
Nästa vecka?
Inte till veckan utan veckan efter, v 33. Tänkte på dig, du borde också kunna få göra det eftersom vi är typ exakt lika långt gångna.
Hur kort varsel går det att boka med? Måste det gå via bm?
Jag har legat på latsidan, men ambitionen är att jag ska ut och springa och cykla (mtb) ett par gånger i veckan. Kombinationen värme/illamående/trötthet har dock inte varit gynnsam för den ambitionen...Några fler som tränar under graviditeten? Jag löptränade en del under våren utöver ridning och promenader. Lyckades skada mig men har börjat springa igen nu äntligen! :-)
Några fler som tränar under graviditeten? Jag löptränade en del under våren utöver ridning och promenader. Lyckades skada mig men har börjat springa igen nu äntligen! :-)
Lycka till idag! Hoppas det går bra!Jag har också legat på latsidan med mina promenader, men det är som du skriver @Appleflower känns så ovärt att gå så korta rundor..
Och det är alldeles för varmt för att gå på dagen och kvällarna går så fort
Idag kl 10 gör vi vårt allra första UL! Känns spännande men otroligt nervöst! Värst är att jag måste hålla mig två timmar innan, jag som springer som värst på toa på fm