Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Och så flirtar han mycket med den söta bebisen som bor i speglarna här hemma hos oss
Ja, den söta bebisen i spegeln kan alltid få lilla F på gott humör här hemma även om livet är jättejobbigt för stunden, så kan den lilla bebisen få F att le stort. Sötgroda!
Jag har också testat nu att amma och ge ersättning varannat mål, funkar super bra, en så länge tar hon både bröstet och flaskan. Så på 5-7 timmar hinner mina bröst fyllas på ordentligt så när M ska äta blir hon nöjd och mätt, detsamma med ersättningen.
Ni andra som ger ersättning, märker ni någon skillnad på att barnet är mättare längre?
Sen undrar jag om ni märker ågon skillnad på bebisens bajs?
Melissa har gått från att bajsa rätt oftta till att bajsa max 1 ggn per dygn.
Hon verkar inte ha ont i magen eller så. utan är glad o nöjd bebis.
Jag kom på det där med smärtstillande. Jag fick ju Citodon (paracetamol + nåt morfinliknande) av en läkare på amningsmottagningen mot mina smärtor i bröstet. Sen att jag inte tog dem är ju en annan sak, men han ansåg att Citodon var snällare mot bebisen än penicillin.
Det låter ju bra! Det vire ju konstigt om hon inte skulle gått upp om hon fått mysiga knubblår nu.
Jag var helt slut ikväll. Jag och A gick och la oss 18:30. Resulterar i att det redan är matdags för lilleman...