Jag har nog påbörjat ett svar på det här inlägget 4-5 gånger nu
Prioriteringarna har fått bli helt annorlunda och det fina vädret har gett mängder av energi och utevistelse!
Visst blev det en vändning och vi har pratat igenom lite olika strategier för att vi ska må bättre båda två så bara det gör att det känns lättare. Just nu försöker vi hitta rätt i sängdjungeln och det är lättare sagt än gjort
För mig funkar ätandet till det mesta. Just nu fixar jag inte att vara hungrig helt enkelt, dels så tryter tålamodet direkt och sen blir jag väldigt darrhänt och det är någonting som irriterar mig enormt så det blir för mycket att hantera.
Fysioterapeuten är väldigt mycket lyx! Utöver det går jag regebundet till kiropraktor. Men jag har vansinnigt ont, särskilt på nätterna då jag måste dra mig upp med hjälp av armarna för att ens kunna byta sida, hela bäckenet känns så låst och musklerna bara krampar
När jag märkte hur dåligt kroppen mådde efter förra graviditeten öpnnade jag ett nytt isk-konto och började köpa aktier för småpengar som vuxit fint så det är mitt rehab-konto och det känns riktigt bra att ha!
Just nu har jag lovat kroppen att aldrig mer behöva vara gravid, vi får väl se hur det går!
Åh, jag känner så väl igen mig i de där projekten som man så gärna vill pyssla med men som detbinte blir nåt av för att allt bara krånglar och man inte kommer igång
så därför håller jag numera bara på med stora projekt som garagebygge och trädgårdsanläggning
Hoppas att lilla A's fas är över och du får lite tid för återhämtning!