Blev akuttid till veterinären för vovven, operation redan ikväll också. Så lär ju inte bli mycket sömn inatt. Lillan skötte sig bra men grät på hemvägen, saknar väl sin vovve ...eller mest trött!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
L vänder sig från mage till rygg emellanåt, men hon ser lika förvånad ut varje gång hon lyckas. Från rygg till mage kämpar hon hårt med och har lyckats en gång. Då blev hon arg för hon ville ju inte ligga på mageHur många bebisar i tråden har börjat förflytta sig förresten? Vet ju att Ronja rullar! Lilla A:s två månader äldre kusin har hittat på någon egen sorts krypteknik , det känns väldigt långt bort här
Håller tummarna för det. L var också lite platt på bakhuvudet, men efter två veckor med sidokudde fick huvudformen godkänt, så det verkar gå snabbt att få rätt påImorgon ska vi till sjukgymnasten, får se vad hon säger om lilla F:s felställning i huvudet och lite platta bakhuvud. Jag tror dock det redan blivit bättre på 1 vecka.
Vad hände med hunden? Hoppas det inte är allvarligt!Blev akuttid till veterinären för vovven, operation redan ikväll också. Så lär ju inte bli mycket sömn inatt. Lillan skötte sig bra men grät på hemvägen, saknar väl sin vovve ...eller mest trött!
Vad hände med hunden? Hoppas det inte är allvarligt!
Blev akuttid till veterinären för vovven, operation redan ikväll också. Så lär ju inte bli mycket sömn inatt. Lillan skötte sig bra men grät på hemvägen, saknar väl sin vovve ...eller mest trött!
Håller tummarna för det. L var också lite platt på bakhuvudet, men efter två veckor med sidokudde fick huvudformen godkänt, så det verkar gå snabbt att få rätt på
På hemvägen höll jag på att köra i motsatt fil vid ett ställe där de bygger mycket och slänga i mig en lyxshake på parkeringen på Max, innan jag kom på att jag ju skulle testa att vara försiktig med mjölkprodukter ett tag ...
Upptäckte att spolarvätskan behövde påfyllning, men då sov hon tack och lov i babyskyddet, så jag hann med det.
Åh, har varit sugen på lyxshake i flera dagar å min sambo lovade att vi skulle köpa.... men de va flera dagar sen... gubbskrälle, då får han låta bli att gnälla på att jag äter upp all god glass i frysen, hänger man inte med så blir man utan
Varför ska du undvika mjölkprodukter?
Visste väl att jag sett något yt-klipp om att den ska bli växtvaserad.Tack, jag hoppas det!
Vi var hos sjukgymnasten idag och det var ingen stor platthet. Nacken var inte stel åt något håll så vi behöver inte stretcha. Ska dock låta henne ligga mycket på vänster sida och bära henne på vänster sida så hon över upp nackmuskulaturen genom att lyfta huvudet uppåt. Och fortsatt mycket magtid så klart.
Vägen dit och hem var lite "underhållande". Började lukta bajs i bilen och det hade läckt igenom till babyskyddet så fick snabbt lägga henne i bakluckan, ta av bajsiga kläder och byta blöja. Därefter åkte vi hiss till typ alla våningsplan som fanns att välja på, tills vi klev av på rätt.
På hemvägen höll jag på att köra i motsatt fil vid ett ställe där de bygger mycket och slänga i mig en lyxshake på parkeringen på Max, innan jag kom på att jag ju skulle testa att vara försiktig med mjölkprodukter ett tag ...
Upptäckte att spolarvätskan behövde påfyllning, men då sov hon tack och lov i babyskyddet, så jag hann med det.
Som jag fattat det ska all Shake bli vegan?Hon har haft en del magknip så tänkte testa att utesluta mjölkprodukter så mycket jag kan, iaf rena produkter. Sedan är jag sugen på att testa Max vegan-shake, men den fanns inte inne. Tipsar om att deras nya Birtday shake är god men lite svårdrucken då mycket choklad.
Hon har haft en del magknip så tänkte testa att utesluta mjölkprodukter så mycket jag kan, iaf rena produkter. Sedan är jag sugen på att testa Max vegan-shake, men den fanns inte inne. Tipsar om att deras nya Birtday shake är god men lite svårdrucken då mycket choklad.
Visste väl att jag sett något yt-klipp om att den ska bli växtvaserad.
https://www.myveggie.se/news/20/laes-mer-om-max-burgers-vaextbaserade-shake
Vad kul!
Du får väl se till att även få en riktigt lång sovmorgon i present, så han hinner åka och fixa enSa till sambon att jag vill ha en sån till frukost då jag fyller år, återstår väl att se om dom ens har öppet då