Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad vi har haft för oss inatt men bebis har snuttat på bröstet hela natten från ca kl 2-5 första gången och där blev det blöjbyte och sen låg hon och jollra ett tag sen blev hon sur och ville ha bröstet igen så nästa blev mellan 6-8, känns inte som hon ätit aktivt men jag har slumrat ifrån också, men när jag vaknat till och försökt stoppa undan bröstet vaknar hon direkt och vill ha det igen. Så vid 8 orkade jag inte mer, sa till sambon att ta henne, som tur är har jag pumpat ganska bra igår så fanns bröstmjölk i kylen. Nu har jag fått sova lite iaf, men känns ändå inte som jag fått nån bra sömn har hört henne skrika nästan hela morgonen ändå...
Låter jobbigt, förstår att du är sliten!Vet inte vad vi har haft för oss inatt men bebis har snuttat på bröstet hela natten från ca kl 2-5 första gången och där blev det blöjbyte och sen låg hon och jollra ett tag sen blev hon sur och ville ha bröstet igen så nästa blev mellan 6-8, känns inte som hon ätit aktivt men jag har slumrat ifrån också, men när jag vaknat till och försökt stoppa undan bröstet vaknar hon direkt och vill ha det igen. Så vid 8 orkade jag inte mer, sa till sambon att ta henne, som tur är har jag pumpat ganska bra igår så fanns bröstmjölk i kylen. Nu har jag fått sova lite iaf, men känns ändå inte som jag fått nån bra sömn har hört henne skrika nästan hela morgonen ändå...
Låter exakt som natten och morgonen här!
Låter jobbigt, förstår att du är sliten!
Hur gammal är hon nu? I amningshjälpens fb-grupp pratar dom en del om ökningsperioder när dom äter typ jämt för att beställa mer mat och öka produktionen. Kan det vara något sånt? Har tappat bort listan när dom brukar inträffa dock.
För övrigt så gillar jag såklart inte att typ alla bebisar i tråden håller oss vakna, men det är samtidigt skönt att höra att man inte är ensam om den dygnsrytmen
Misstänker ju nåt sånt eller att hon fortfarande är i någon utvecklingsfas och behöver extra närhet och tröst. Hon är 1 månad och 5 dagar idag
Det enda jag tycker jag förstått om bebisar hittills är att dom ändrar sig så snart man förstått sig på dom hoppas det blir bättre inatt!Misstänker ju nåt sånt eller att hon fortfarande är i någon utvecklingsfas och behöver extra närhet och tröst. Hon är 1 månad och 5 dagar idag
Verkar inte bättre@astilbe har våra barn samma agenda? Att sömn efter tre är onödigt