Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har av någon anledning en väldigt stark känsla av att jag har ägglossning nu.  flytningar så långt från avslag det kan bli och extremt sex sug
Sambon är lycklig, så mycket sex han fått senaste 2-3v fick han knappt under senare 6 månaderna
Avundsjuk Inte på ägglossningen dock men på sexet. Jag har fortfarande avslag och det känns så äcklig så inget snusk så länge det håller på. Haft några dagar blödningsfritt så hoppas det snart är över. Är jättesugen
Vi låg idag, första gången på jättelänge. Det gjorde skitont. Kändes liksom konstigt i mig, dels kom mannen knappt in, det tog lång tid innan mannen kunde stoppa in mer än toppen, och det var inte särskilt njutningsfullt. Jag som alltid kommer en handfull gånger har nog aldrig varit så långt ifrån en orgasm som idag.
Jag tvingade mig på honom i duschen första gången, då hade jag mycket lite avslag kvar. (ja vi duschar ihop ganska ofta) dock blev vi störda hela tiden av någon som vaknade gav upp och tog med en handduk att ha under ..
Sedan är det bara att köra..
Haha nej .
Nej.
Nej.
Det luktar ju apa
Haha oralt ligger så långt borta att det fanns inte ens lite i tankenOralt är kanske inte att rekommendera. Men sex är mer än oralt 
Så skippa det orala tills det är över, det finns mycket kul att göra utan att tunga ska ned och slaffsa
Bebis har sovit sen 14... Gick förvisso inte lägga i vagnen innan 16 men sen har han slumrat så att jag kunnat fixa och plocka. Paradoxalt nog vill jag ju ofta bara att han ska somna (låter ju hemskt, men ni fattar ) för att sen tycka det är jättetråkigt när han sover för länge
Haha oralt ligger så långt borta att det fanns inte ens lite i tanken
Haha skönt att nån är bekväm med doften Känner mig inte fräsch med doften helt enkelt. Men gillar inte sex (vaginalt får jag väl poängtera då ) vid mens heller, ska det vara ska fiffin vara utan blod och kläbb
Känner mig ändock avundsjuk, hade gärna velat vara bekväm med det men det är nog över snart så kan vänta lite till
Jag var obekväm med det tidigare. Men sambon bryr sig inte ett dugg dock får han inte vara där nere och härja när det är som värst.
Och btw vad menar du med lukten? Mitt avslag har aldrig luktat något speciellt. Dock slutade mitt avslag efter typ 2v denna gång. Så jag ska nog inte gnälla
@Sofie_B Vad härligt att höra! Och vilken frukost Låter som om äldsta sonen kanske inte bara var svartsjuk för pappans skull, utan kanske även för att du skulle bry dig mindre om honom?
Idag ska jag till stallet!
Inte rida, det känner jag mig inte riktigt fit för än, men iallafall fixa åt och pussa på medryttarhästen! Första gången sen slutet av oktober
Men nu är dom trygga i att allt är som vanligt (bara ännu lite bättre säger dom, för att vi nu har John i familjen).