Sv: Vinterföräldrar 09/10 del 4
Kan han inte sova med er i eran säng om han är nöjd då?
Jodå de får han göra om han hade varit nöjd med de, vilket han inte heller sen sover både han och jag jätte dåligt tillsammans.
I natt har de varit en ännu mera helvetisk natt. Han vaknade precis när jag höll på o somna vid 23 sen var cirkusen igång. Han ville inte bli buren, inte vyssad, inte äta, inte ha vatten, inte ligga i sin säng, inte ligga i min säng, inte napp, inte sitta upp, inte ligga i vagnen osv osv. De var INGET som dög i natt.
Jag provade allt verkligen i 2½ tim, sen var jag helt slut. Mamma (vi är på besök i Uppsala) tog honom vid halv 2 så jag fick sova då mitt tålamod började tryta rejält. Han somnade strax innan kl 3, då hade han varit uppe i 4 tim och skrikit nästan hela tiden.
Jag tycker synd om mamma, som skulle upp kl 06.30 för att jobba. Tur att hon bara jobbar 50% iaf.
Jag är helt slut. Han vaknade vid 06,30 till råga på allt.
Jag undrar vart min underbara och glada E har tagit vägen
Ska vara här nere till 10 dec, men fortsätter de så här så åker jag hem tidigare. Då jag inte pallar detta helt själv. Sambon vart ju självklart arbetslös när jag åkte ner. Fortsätter de så här i 2 v till så kommer jag behöva semester i minst 1 v när jag kommit hem igen
De är inte m,in dag. Nu ligger E och sover i vagnen ute. Har walkie talkie, men självklart är de inget batteri i den ena. Skit kul! Så nu kan jag själv inte vila heller!