Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var beställde du den förlossningen?
Låter alldeles underbart!
Själv ligger jag nerbäddad i sängen och kollar serier på paddan, storasyster är på fsk och leker av sig. Jag är inte direkt någon kul mamma just nu
Får se om det här med att vila ut bebis funkar eller ej - som det är nu så funkar det INTE Men men, förhoppningsvis har jag ork när det väl drar igång (om en vecka eller så.. Ja, jag är bitter...)
Får se om det här med att vila ut bebis funkar eller ej - som det är nu så funkar det INTE Men men, förhoppningsvis har jag ork när det väl drar igång (om en vecka eller så.. Ja, jag är bitter...)
Åh, vad jag känner igen mig i att inte vara någon kul mamma nu! Jag lämnade också på dagis idag (första dagen efter jullovet), och Hugo sprang in från parkeringen. Jag väljer att tolka det som att han gillar dagis mycket och inte att jag är en supertråkig mamma.
Min grabb vill inte ens till fsk. Frågade men fick svaret; Isaac va med mamma, pappa och bäbisFreja!
Självklart slipper han förskolan då och får vara hemma & mysa!
Fy jag hade pinvärkar med W i nästan ett dygn. Det var det värsta jag varit med om, gjorde så fruktansvärt ont. När sedan de riktiga värkarna kom igång var det mycket tydligare med värk (ont som f-n) ingen värk (återhämtning och avslappning). Pinvärkarna minns jag bara som ett enda smärtkaos utan toppar eller dalar bara konstant ont. Det var virdigt. Det var lungt på förlossningen under den perioden så vi fick vara kvar på sjukhuset och jag provade akupunktur, tens och morfin, Fick jag tyckte inget hjälpte, det var första som jag fick bricanyl och alvedon som det släppte. Tack vare det fick jag sova några timmar, innan de riktiga värkarna drog igång och W föddes ca 14 h senare. Kan säga att jag var rejält sliten för pinvärkarna tog så oerhört mycket kraft.
Jag menar inte att skrämma upp dig utan mer skicka sympatier, jag vet hur vidrigt det är och tänker på dig.